EBL Skrevet June 11, 2008 Rapporter Skrevet June 11, 2008 Jeg skal have skiftet en forrude pga stenslag i min Volvo V70 og har bestilt tid ved Carglass i Malmö. Bilen har regnsensor i forruden, betyder dette at de skal bruge en anden type forrude end normalt ? og gør det at det Carglass evt. ikke kan klare opgaven i forhold til eks. Volvo. Jeg tænker at det vel efterhånden må være hverdag at de får biler ind med regnsensorer i forruden, men hvis det kræver en bestemt type forrude som skal være forudbestilt, hvorfor spørger de så ikke om det under online-tidsbestillingen, ....underligt?
Miriam Besvaret June 11, 2008 Rapporter Besvaret June 11, 2008 Jeg skal også have skiftet min rude på tirsdag, har dog valgt ikke at bruge Carglass da det ikke er originale forruder de bruger, og da det ikke koster ekstra at køre på aut. værksted, så var valget ikke så svært :)
EBL Besvaret June 11, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret June 11, 2008 Jeg skal også have skiftet min rude på tirsdag' date=' har dog valgt ikke at bruge Carglass da det ikke er originale forruder de bruger, og da det ikke koster ekstra at køre på aut. værksted, så var valget ikke så svært :)[/quote'] Ok, ikke originale forruder, jamen så aflyser jeg hos CarGlass. tak for advarslen !
Paul Besvaret June 11, 2008 Rapporter Besvaret June 11, 2008 Jeg skal have skiftet en forrude pga stenslag i min Volvo V70 og har bestilt tid ved Carglass i Malmö. Er det ikke muligt at lappe stenslagene? Lupoen havde tre stenslag - ikke særligt store, men store nok til at danne stjerner - dem fik jeg lappet for 600 SEK
Rene Larsen Besvaret June 11, 2008 Rapporter Besvaret June 11, 2008 Jeg skal have skiftet en forrude pga stenslag i min Volvo V70 og har bestilt tid ved Carglass i Malmö. Bilen har regnsensor i forruden, betyder dette at de skal bruge en anden type forrude end normalt ? og gør det at det Carglass evt. ikke kan klare opgaven i forhold til eks. Volvo. Jeg tænker at det vel efterhånden må være hverdag at de får biler ind med regnsensorer i forruden, men hvis det kræver en bestemt type forrude som skal være forudbestilt, hvorfor spørger de så ikke om det under online-tidsbestillingen, ....underligt? Ja, det er en special forrude, hvor hullet til regnsensor er lavet der hvor den skal sidde, og spejlets feste til ruden er også monteret på ruden fra fabrikken. Jeg fik skiftet min forrude sidste sommer på min A6'er af mobilglas i DK, og de har alt der 'værktøj' som de skal benytte.
EBL Besvaret June 11, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret June 11, 2008 Ja, det er en special forrude, hvor hullet til regnsensor er lavet der hvor den skal sidde, og spejlets feste til ruden er også monteret på ruden fra fabrikken. Jeg fik skiftet min forrude sidste sommer på min A6'er af mobilglas i DK, og de har alt der 'værktøj' som de skal benytte. Jamen så er der jo slet ingen tvivl om at det skal være en originalrude. Tak for det.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu