Maj Skrevet June 13, 2008 Rapporter Skrevet June 13, 2008 Hey! Vi er lige flyttet til Sverige - super dejligt land. Eftersom at jeg dansede meget i DK ville jeg høre om mulighederne for at finde et danse sted her i Sverige - nogen der kender nogen steder?? -:o
thygesen Besvaret June 13, 2008 Rapporter Besvaret June 13, 2008 Fortæl lidt mere om hvad du mener med danse sted?
Maj Besvaret June 13, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret June 13, 2008 Nåh ja - glemte jeg lige... Jamen i DK dansede jeg moderne dans, lidt hip hop og show dance (teater dans) og så har jeg været cheerleader også.. Så jeg søger noget dans i samme stil... Til at holde mig i gang.. Synes det er lidt langt at køre til DK for at danse... Jeg bor i Malmø området (Bunkeflostrand), så danse studiet må gerne ligge i Malmø og omegn..
Miss W Besvaret June 13, 2008 Rapporter Besvaret June 13, 2008 Her er hvad jeg lige fandt på eniro Kender ingen af stederne - men der er da lidt at vælge imellem ;) http://gulasidorna.eniro.se/query?what=cs&search_word=dans&geo_area=malm%F6&from=web_comp_morehits Smil, Winnie
Maj Besvaret June 13, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret June 13, 2008 Ej hvor super - tusinde tak! Jeg prøver mig frem :o)
thygesen Besvaret June 13, 2008 Rapporter Besvaret June 13, 2008 Altså jeg kan anbefale Arnbergs Dansstudie.. Jeg var så heldig at møde hende igår og det er virkeligt godt sted.. Og hun er en frisk "pige".. Derudover er der det der ligger ved COOP på Värnhems torget som også er rigtigt godt..
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu