MC Manden Skrevet June 18, 2008 Rapporter Skrevet June 18, 2008 Da jeg kørte ingennem betalingsanlægget imorges (8.30), stod der en gut ig filmede med et større kamera. Det var i brobizzbanerne. Nogle der ved hvad der blev filmet ?
Buddha Besvaret June 18, 2008 Rapporter Besvaret June 18, 2008 Fart vel???? Da jeg kørte ingennem betalingsanlægget imorges (8.30), stod der en gut ig filmede med et større kamera. Det var i brobizzbanerne. Nogle der ved hvad der blev filmet ?
MC Manden Besvaret June 18, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret June 18, 2008 Fart vel???? Det er svært at sige, derfor spørger jeg... Men, det mindede mere om et videokamera end noget til at måle fart
Lynge Besvaret June 18, 2008 Rapporter Besvaret June 18, 2008 Ja det så jeg også godt, men det var næppe fart, for han filmede på tværs af banerne:confused: Det er svært at sige' date=' derfor spørger jeg... Men, det mindede mere om et videokamera end noget til at måle fart[/quote']
Buddha Besvaret June 18, 2008 Rapporter Besvaret June 18, 2008 Uha da....... Jeg har lige sat polske nr plader på min "to do" liste.....
ednob Besvaret June 18, 2008 Rapporter Besvaret June 18, 2008 Det sædvanlige..... Det er vel bare den sædvanelige reportage om : - hvordan "svenskerne" kører alt for hurtigt igennem betalingsanlægget - hvordan øresundsbroens medarbejdere er i livsfare på deres arbejdsplads - hvordan farten er med til at skabe uheld i tunnelen - hvordan der bliver krydset på tværs af banerne - strømmen af danskere som flytter tilbage til Danmark - hvor billigt det er at køre over broen som pendler - hvor meget billigere alting er i Sverige (tænk ikke på broen, ekstra km, mv..) - bla bla bla ....den sædvanlige. PS! Husk ironien...
ulmus Besvaret June 20, 2008 Rapporter Besvaret June 20, 2008 PS! Husk ironien... Hvad med nogle "Smiley's"?
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu