Buddha Skrevet June 20, 2008 Rapporter Skrevet June 20, 2008 Skovlunde/Mileparken omkring kl 22??? Så kan vi da følges ad.....:)
Buddha Besvaret June 20, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret June 20, 2008 Hvem bekymrer sig om det???? :D Er det blevet lovligt nu ?
Don A Besvaret June 20, 2008 Rapporter Besvaret June 20, 2008 Er det blevet lovligt nu ? lol. ja nu må du køre alt det race du vil i KBH, bare du betale de 25kr når du køre ind og 25 når du køre ud igen :-) have jeg vist det lidt før kunne vi godt have kørt en tur der ind, er det hver fredag endelig?
Buddha Besvaret June 20, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret June 20, 2008 Ja...Lige omkring kl 22 på Shell i Mileparken.....:) lol. ja nu må du køre alt det race du vil i KBH' date=' bare du betale de 25kr når du køre ind og 25 når du køre ud igen :-) have jeg vist det lidt før kunne vi godt have kørt en tur der ind, er det hver fredag endelig?[/quote']
Juff Besvaret June 20, 2008 Rapporter Besvaret June 20, 2008 Men der er jo fodbold ... Heja Croatia... :th2:
sup3rior Besvaret June 20, 2008 Rapporter Besvaret June 20, 2008 Er frisk en anden aften - efter en hjemrejse fra USA som ikke har indeholdt mere end en times søvn er jeg ikke i stand til meget her til aften :)
jacobe Besvaret June 20, 2008 Rapporter Besvaret June 20, 2008 Jeg kan forstå, og til dels også acceptere, at 20-årige knægte har et behov for at vise deres Vmax-gejlede Golf'er frem, og køre om kap under (forholdsvis) kontrollerede forhold. Dette synes jeg egentlig bare er latterligt. Men på den anden side, hellere i Skovlunde, end på motorvejen, broen, tunnelen... så god fornøjelse.
Don A Besvaret June 20, 2008 Rapporter Besvaret June 20, 2008 Jeg kan forstå, og til dels også acceptere, at 20-årige knægte har et behov for at vise deres Vmax-gejlede Golf'er frem, og køre om kap under (forholdsvis) kontrollerede forhold. Dette synes jeg egentlig bare er latterligt. Men på den anden side, hellere i Skovlunde, end på motorvejen, broen, tunnelen... så god fornøjelse. hov hov. vi bor i sverige så køre ikke i golf :p
Liverpool CHL 5X Besvaret August 16, 2008 Rapporter Besvaret August 16, 2008 Skovlunde/Mileparken omkring kl 22??? Så kan vi da følges ad.....:) ved du hvor striben er her i sv.
Basse Besvaret August 16, 2008 Rapporter Besvaret August 16, 2008 Der var en Stribe - oppe i Helsingborg ved færgerne - men den er lukket nu, pga. vejbump hehe - aner ikke om der er en her i Malmø - Er sikker på den guddommelige buddha ved noget dog hehe - hvis han tør skrive mere griner.
Don A Besvaret August 16, 2008 Rapporter Besvaret August 16, 2008 Der var en Stribe - oppe i Helsingborg ved færgerne - men den er lukket nu, pga. vejbump hehe - aner ikke om der er en her i Malmø - Er sikker på den guddommelige buddha ved noget dog hehe - hvis han tør skrive mere griner. hvis han ved noget vi andre ikke ved om striber så er det ud med det :)
Peter H. Besvaret August 16, 2008 Rapporter Besvaret August 16, 2008 ved du hvor striben er her i sv. Idag er det i Helsingborg de köre hele natten.. Normalt er det om Onsdagen i Malmöhavn Ps min bedste tid dernede er 8,22 sek på en 201m..
Emmi Besvaret August 16, 2008 Rapporter Besvaret August 16, 2008 hej peter, du kan vel ikke givet et præcis adr da jeg stadig er ny i området? hehe (malmö)
Gio Besvaret August 16, 2008 Rapporter Besvaret August 16, 2008 hej peter' date=' du kan vel ikke givet et præcis adr da jeg stadig er ny i området? hehe (malmö)[/quote']http://www.srif.se/
Emmi Besvaret August 16, 2008 Rapporter Besvaret August 16, 2008 tal for linket GIO... men troede det var ligesom dansk striben hvor man bar kunne møde på og se på, unden at det kostede $$
Basse Besvaret August 16, 2008 Rapporter Besvaret August 16, 2008 koster det ikke kun 20kr for onsdags tingen, som publikum ? - det er da ikke så galt - 100 kr for at køre ser det ud til.
Buddha Besvaret August 17, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret August 17, 2008 Husk hjelm, langærmet trøje, lange bukser og sko.....
MRoderick Besvaret August 17, 2008 Rapporter Besvaret August 17, 2008 Husk hjelm' date=' langærmet trøje, lange bukser og sko.....[/quote'] Man kunne også tænkes at blive glade for handsker, hvis man skal ud af en brændende bil ?
Buddha Besvaret August 17, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret August 17, 2008 De stiller ikke krav om handsker såvidt jeg er orienteret.....
MRoderick Besvaret August 17, 2008 Rapporter Besvaret August 17, 2008 De stiller ikke krav om handsker såvidt jeg er orienteret..... Aha! Var ikke lige klar over at de andre ting var krav ... tænkte bare at hvis man skulle kravle ud af en brændende bil, ville ikke-brændbare handsker være "en god ting[tm]" :-)
Guest PeterK Besvaret July 13, 2009 Rapporter Besvaret July 13, 2009 Kan ikke helt gennemskue om de kører på Striben i Malmø på onsdag her i sommerferien??
Schacke Besvaret July 13, 2009 Rapporter Besvaret July 13, 2009 Kan ikke helt gennemskue om de kører på Striben i Malmø på onsdag her i sommerferien?? http://www.srif.se/ Nästa Toyo Tires Street Xtreme Shootout är d. 15. juli.......
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu