Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Er det blevet lovligt nu ?
lol. ja nu må du køre alt det race du vil i KBH, bare du betale de 25kr når du køre ind og 25 når du køre ud igen :-) have jeg vist det lidt før kunne vi godt have kørt en tur der ind, er det hver fredag endelig?
Besvaret

Ja...Lige omkring kl 22 på Shell i Mileparken.....:)

lol. ja nu må du køre alt det race du vil i KBH' date=' bare du betale de 25kr når du køre ind og 25 når du køre ud igen :-) have jeg vist det lidt før kunne vi godt have kørt en tur der ind, er det hver fredag endelig?[/quote']
Besvaret

Jeg kan forstå, og til dels også acceptere, at 20-årige knægte har et behov for at vise deres Vmax-gejlede Golf'er frem, og køre om kap under (forholdsvis) kontrollerede forhold. Dette synes jeg egentlig bare er latterligt. Men på den anden side, hellere i Skovlunde, end på motorvejen, broen, tunnelen... så god fornøjelse.

Besvaret
Jeg kan forstå, og til dels også acceptere, at 20-årige knægte har et behov for at vise deres Vmax-gejlede Golf'er frem, og køre om kap under (forholdsvis) kontrollerede forhold. Dette synes jeg egentlig bare er latterligt. Men på den anden side, hellere i Skovlunde, end på motorvejen, broen, tunnelen... så god fornøjelse.
hov hov. vi bor i sverige så køre ikke i golf :lol::p
  • 1 month later...
Besvaret

Der var en Stribe - oppe i Helsingborg ved færgerne - men den er lukket nu, pga. vejbump hehe - aner ikke om der er en her i Malmø - Er sikker på den guddommelige buddha ved noget dog hehe - hvis han tør skrive mere griner.

Besvaret
Der var en Stribe - oppe i Helsingborg ved færgerne - men den er lukket nu, pga. vejbump hehe - aner ikke om der er en her i Malmø - Er sikker på den guddommelige buddha ved noget dog hehe - hvis han tør skrive mere griner.
hvis han ved noget vi andre ikke ved om striber så er det ud med det :) :tongue2:
Besvaret
De stiller ikke krav om handsker såvidt jeg er orienteret.....
Aha! Var ikke lige klar over at de andre ting var krav ... tænkte bare at hvis man skulle kravle ud af en brændende bil, ville ikke-brændbare handsker være "en god ting[tm]" :-)
  • 10 months later...
Guest PeterK
Besvaret

Kan ikke helt gennemskue om de kører på Striben i Malmø på onsdag her i sommerferien??

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...