Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Jeg ved det nok er usandsynligt, men here goes anyway. Vi skal på ferie i Italien i en uges tid, og den anledning kontakter jeg selvfølgelig det lokale VW Stealership for at høre hvad et par navigations-skiver til disse lande måtte koste. At græmme sig: Tyskland - ~1.600 SEK Italy - ~1.600 SEK Alperne og Major Roads Western Europe - (ukendt, men i samme omegn) Jeg vidste at VW-ting er dyre, men havde nu alligevel ikke satset på at skulle afsætte 4-5.000 SEK til kort alene. t130.gif Derfor skriver jeg nu herinde, i håb om at der måske er nogen der har disse kort til en VW MFD ver. D (CD-versionen) og vil låne dem ud mod et mindre beløb i en uges tid i juli. Andre forslag til, hvor man kan skaffe disse kort, er også yderst velkomne.

Guest Mogens
Besvaret

Jég køwer hér :)

Andre forslag til, hvor man kan skaffe disse kort, er også yderst velkomne.
Jeg køber mine kort hér: www.navicd24.de - det funker og kan klart anbefales :)
Besvaret

Ja, køb en håndholdt/til montering GPS til 2000kr i elgiganten eller lignende med kort over europa, det skulle vel kunne virke ? Jeg betalte 1300 kr. for et kort på CD til min mercer over hele skandinavien, og et kort specielt over sverige (en stor pakke) Så helt billige er de kort sq ikke. Men et samlet europakort burde da være nok til bilferie ? - har ikke selv kørt, så er uviden på det område.

Besvaret

Jeg har nu fundet en løsning på mit kort-problem. :th2: Nødløsningen var også en håndholdt GPS, men vi har ingen med TMC i vores håndholdte, og gider egentlig ikke have en dims mere siddende i bilen. Tak for alle svarene.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...