AOG Skrevet June 24, 2008 Rapporter Skrevet June 24, 2008 Hermed en opsang til den sinke, der kørte i tunnelen ved 15 tiden i en sølvgrå Peugeot 407 SW ST 2,0 HD med nummerplade WLD303 Jeg håber virkelig, at du læser dette, selvom du med stor sandsynlighed er fuldstændig udenfor pædagogisk rækkevidde. Hvor hjernedød skal man lige være, når man synes, det er en god idé at overhale indenom i tunnelen ved at forsøge at presse sig ind på 2 meters plads mellem mig og ham, som kører foran dig Du har sgu da slået hovedet Når folk kører hjem i myldretiden, bliver begge spor altså brugt, og det giver fandme ikke dig ret til at sætte andres liv og lemmer på spil. Fat det
skallstorp Besvaret June 24, 2008 Rapporter Besvaret June 24, 2008 Da det nok er en Svensker Da det höjst sanssynlig er en Svensker med efternavnet Söderberg, så er chancen nok ikke så stor for at han läser med herinde :D
Juff Besvaret June 25, 2008 Rapporter Besvaret June 25, 2008 Jeg synes vi mangler modpartens holdning til situationen, før synderen kan udpeges.....
Sali1987 Besvaret June 25, 2008 Rapporter Besvaret June 25, 2008 ... og jeg som troede at ekstrabladet var så barnlig...
Sali1987 Besvaret June 25, 2008 Rapporter Besvaret June 25, 2008 Slap dog af og fat ironien ;) ......... I teorien ved du jo ikke om der skulle være trukket ind til højre hvis muligheden var der igennem tunnelen ....... Siger jo ikke det var fuldt ansvarligt at masse sig ind Mit indlæg var til 1. ;)
Gio Besvaret June 25, 2008 Rapporter Besvaret June 25, 2008 Mit indlæg var til 1. ;)Ja...folk skal da bestemt bare have lov at køre som de vil' date= uden hverken den ene eller den anden form for konsekvens. ...not!
Juff Besvaret June 25, 2008 Rapporter Besvaret June 25, 2008 Mit indlæg var til 1. Sorry :D:rose: Skylder dig et stykke valgfrit backup
Juff Besvaret June 25, 2008 Rapporter Besvaret June 25, 2008 Ja...folk skal da bestemt bare have lov at køre som de vil' date= uden hverken den ene eller den anden form for konsekvens. ...not! Nej det skal de ikke Gio............ Men det gælder vel begge parter i sagen, hvor af vi kun har hørt om den ene, på en måske lidt for udhængende måde med reg nr og det hele... Det er sgu da heller ikke iorden
Sune Besvaret June 25, 2008 Rapporter Besvaret June 25, 2008 Nej det skal de ikke Gio............ Men det gælder vel begge parter i sagen, hvor af vi kun har hørt om den ene, på en måske lidt for udhængende måde med reg nr og det hele... Det er sgu da heller ikke iorden Hvis man kører som et svin, så er der en risiko for at man bliver hængt ud - tough luck.
Gio Besvaret June 25, 2008 Rapporter Besvaret June 25, 2008 Nej det skal de ikke Gio............ Men det gælder vel begge parter i sagen, hvor af vi kun har hørt om den ene, på en måske lidt for udhængende måde med reg nr og det hele... Det er sgu da heller ikke iorden Registreringsnummeret kan diskuteres, enig. På den anden side, så må man være forberedt på at dette kan ses og videreformidles i et fora som dette. Alternativt, så må man køre ordentligt! Ja, det er jo ikke alle på broen der læser med herinde, og derfor kan forsvare deres gøren og laden bag rattet - men så er det vores opgave at tage beskyldningerne med et gran salt, hvis vi føler at det er det der skal til. I en svensk bil skal man altså passe på med hvad man laver, da nummerpladen næsten er det samme som et adresseskilt. Måske derfor The Finger heller ikke sidder nær så løst på føreren af en svensk bil, som ditto af en dansk!? Jeg har det fint med den svenske kultur på nummerplader. Meget fint, endda. Jeg synes det er fint folk ikke kan gemme sig i deres automobil, som de jo kan (og misbruger ofte) i Danmark.
Juff Besvaret June 25, 2008 Rapporter Besvaret June 25, 2008 hmmm, ja det er noget mystisk noget med de nummerplader .... Godt for nogle, skidt for andre :th2:............
Sali1987 Besvaret June 25, 2008 Rapporter Besvaret June 25, 2008 Registreringsnummeret kan diskuteres' date=' enig. På den anden side, så må man være forberedt på at dette kan ses og videreformidles i et fora som dette. [b']Alternativt, så må man køre ordentligt! Ja, det er jo ikke alle på broen der læser med herinde, og derfor kan forsvare deres gøren og laden bag rattet - men så er det vores opgave at tage beskyldningerne med et gran salt, hvis vi føler at det er det der skal til. I en svensk bil skal man altså passe på med hvad man laver, da nummerpladen næsten er det samme som et adresseskilt. Måske derfor The Finger heller ikke sidder nær så løst på føreren af en svensk bil, som ditto af en dansk!? Jeg har det fint med den svenske kultur på nummerplader. Meget fint, endda. Jeg synes det er fint folk ikke kan gemme sig i deres automobil, som de jo kan (og misbruger ofte) i Danmark. Alternativt kan man starte her: klik på mig fatter ikke hvorfor man skal spille lovens vogter... ingen grund til at hænge folk ud, uden nogen form for stærk grundlag.
Homer Besvaret June 25, 2008 Rapporter Besvaret June 25, 2008 Alternativt kan man starte her: klik på mig fatter ikke hvorfor man skal spille lovens vogter... ingen grund til at hænge folk ud, uden nogen form for stærk grundlag. Well, grundlaget er vel til stede, eftersom AOG følte sig krænket??!!
Juff Besvaret June 25, 2008 Rapporter Besvaret June 25, 2008 Well' date=' grundlaget er vel til stede, eftersom AOG følte sig krænket??!![/quote'] hmm kanske..........men da vi (pøblen) ikke kender sagen fra begge sider, kan vi ikke tage stilling/tilslutte os sådan en anklage fra en på fasaden lovlydig borger... Hermed ser jeg tråden som afsluttet
Homer Besvaret June 25, 2008 Rapporter Besvaret June 25, 2008 hmm kanske..........men da vi (pøblen) ikke kender sagen fra begge sider, kan vi ikke tage stilling/tilslutte os sådan en anklage fra en på fasaden lovlydig borger... Pøblen plejer nu ikke at bekymre sig om at høre sagen fra begge sider, og det er vel egentlig også ganske uinteressant
Juff Besvaret June 25, 2008 Rapporter Besvaret June 25, 2008 Pøblen plejer nu ikke at bekymre sig om at høre sagen fra begge sider' date=' og det er vel egentlig også ganske uinteressant [/quote'] Nå ja :D Pøbel er, den almindeligvis nedsættende karakteristik af, en samling mennesker, der er pisket op til en bestemt stemning, ofte af agressiv karakter Vi vil bare anderkendes og have brød på bordet :o
Gio Besvaret June 25, 2008 Rapporter Besvaret June 25, 2008 Alternativt kan man starte her: klik på mig - fatter ikke hvorfor man skal spille lovens vogter... ingen grund til at hænge folk ud, uden nogen form for stærk grundlag.Det er den enkelte borgers ret at give sig til kende, hvis denne føler sig ret og lov-mæssigt krænket. Ingen grund til at lege politibetjent for dét. Well' date=' grundlaget er vel til stede, eftersom AOG følte sig krænket??!![/quote']Lige præcis http://www.sunddebat.com/uploads/emoticons/default_thumbup.gif' alt=':thumbup:'>
skallstorp Besvaret June 25, 2008 Rapporter Besvaret June 25, 2008 Kontakt ham dog Hvorfor ikke sende et brev til Hr Söderberg og fortælle at der "kører" en sag mod ham herinde. Så kan han jo komme med kommentarer
Buddha Besvaret June 25, 2008 Rapporter Besvaret June 25, 2008 http://gabestok.sunddebat.com Nogle personers yndlingshobby..........
Juff Besvaret June 25, 2008 Rapporter Besvaret June 25, 2008 Hvorfor ikke sende et brev til Hr Söderberg og fortælle at der "kører" en sag mod ham herinde. Så kan han jo komme med kommentarer Pøblen indkalder Hr. Söderberg til forsvar og forklaring af egen handling
Pede Besvaret June 25, 2008 Rapporter Besvaret June 25, 2008 http://gabestok.sunddebat.com Nogle personers yndlingshobby.......... Haha du har så ondt i røven hver gang nogen kalder andre til ansvar for deres handlinger and man kun kan grine ad det.
Buddha Besvaret June 25, 2008 Rapporter Besvaret June 25, 2008 Du bliver nok glad den dag en eller anden stiller dig til ansvar for noget du måske ikke er skyld i....Ej heller har du chance for at forsvare dig, men skal bare straffes....helt personligt.....Med et bat.....Så vil du jo så gerne ha' retfærdighed for at de ansvarlige skal straffes..... Tåbe........ Haha du har så ondt i røven hver gang nogen kalder andre til ansvar for deres handlinger and man kun kan grine ad det.
Pede Besvaret June 25, 2008 Rapporter Besvaret June 25, 2008 Du bliver nok glad den dag en eller anden stiller dig til ansvar for noget du måske ikke er skyld i....Ej heller har du chance for at forsvare dig, men skal bare straffes....helt personligt.....Med et bat.....Så vil du jo så gerne ha' retfærdighed for at de ansvarlige skal straffes..... Tåbe........ uuuhh, Touchy... Ja, et boldtræ kan være nok så gavnligt. Specielt hvis det bruges på en person der skader mig eller en af mine. Ren Vestegns mentalitet men sådan er dét! Dit evindelige klynkeri er så barnligt at man rent faktisk glæder sig til at læse dine indlæg. Se hvad ynkeligheder du nu har fundet på. Skid på konsekvenser af folks handlinger - for dig er det vigtigste at folk kan gøre helt som de vil uden overhovedet at tænke på andre. Jo værre folk opfører sig jo bedre - bare de slipper afsted med det. Heldigvis deler jeg ikke det syn på tilværelsen. Men jeg glæder mig altid til at læse dine indlæg. Kom med et godt et, tak.
Buddha Besvaret June 25, 2008 Rapporter Besvaret June 25, 2008 Er du løbet tør for argumenter???? uuuhh, Touchy... Ja, et boldtræ kan være nok så gavnligt. Specielt hvis det bruges på en person der skader mig eller en af mine. Ren Vestegns mentalitet men sådan er dét! Dit evindelige klynkeri er så barnligt at man rent faktisk glæder sig til at læse dine indlæg. Se hvad ynkeligheder du nu har fundet på. Skid på konsekvenser af folks handlinger - for dig er det vigtigste at folk kan gøre helt som de vil uden overhovedet at tænke på andre. Jo værre folk opfører sig jo bedre - bare de slipper afsted med det. Heldigvis deler jeg ikke det syn på tilværelsen. Men jeg glæder mig altid til at læse dine indlæg. Kom med et godt et, tak.
spinner Besvaret June 25, 2008 Rapporter Besvaret June 25, 2008 Er du løbet tør for argumenter???? Han havde i det mindste nogen til at starte med...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu