Jump to content

Opsigelse af inet abbonement hos bredbandsbolaget

Recommended Posts

Skrevet

Halløjsa Er der nogen der har erfaring med ovenstående ? Idet jeg fik mit abbonement i januar 2008, henviser de til at jeg er bundet frem til januar 2009 :sad: Det fremgår dog ikke af deres vilkår, og omkring opsigelse af abbonement på deres hjemmeside står der 3 måneder ...: Mener ikke at have set et papir hvor der står 12 mdr rolleyes:

Besvaret
Halløjsa Er der nogen der har erfaring med ovenstående ? Idet jeg fik mit abbonement i januar 2008, henviser de til at jeg er bundet frem til januar 2009 :sad: Det fremgår dog ikke af deres vilkår, og omkring opsigelse af abbonement på deres hjemmeside står der 3 måneder ...: Mener ikke at have set et papir hvor der står 12 mdr rolleyes:
Der er ofte en låst periode i SE på 12 mdr, samme med mobiltelefonabonnementer. Jeg har også 3 mdr opsigelse hos Telia, men var låst de første 12 mdr. Prøv at nærlæs betingelserne, i mine ører lyder det altså ikke ualmindeligt....
Besvaret
Typiskt er der 12 måneders bindningstid når man bestiller internet i sverige.
Besvaret

crap....... Tænkte det nok, men er rart at få det bekræftet af andre, da jeg ikke kan se det på skrift. Bestilte over telefonen, kanske de har nævnt det der i sin tid. Nå men det fungere jo, og 6 mdr går fort :th2:

Besvaret

mange andre ting er faktisk 24mnd fx viasat abn jeg fik min bb forbindelse der der var 0 mdn binding tilgangald er der 3mnds opsigelse. jeg ringede og bestilte over tlf. og der sagde salgeren de info man bor vide det optages og er lige sa godt som en underskrevet kontakt. sa pas pa med tlfsalgere hvis du siger ja i tlf kan det vare bindende de behover ikke underskrift.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...