Nenad Skrevet June 26, 2008 Rapporter Skrevet June 26, 2008 Hejsa Jeg er i gang med at gøre bilen klar til ferien og stødt på noget sjovt. Har I andre nationalmærke bag på bilen af formatet 17,5 x 11,5cm som sådan en skal være? Selv i Danmark behøver man en selv om der står "S" på ens EU nummerplade. Jeg tror at jeg køber en og tager den med, skulle der være ballade så bliver den sat på. Hvad gør I andre? Mvh Nenad
bluee Besvaret June 26, 2008 Rapporter Besvaret June 26, 2008 Jeg har læst at blot man har nationalmærke på nummerpladen så er det ok. Og det har de fleste jo i Sverige.
Jette Besvaret June 26, 2008 Rapporter Besvaret June 26, 2008 Hejsa Jeg er i gang med at gøre bilen klar til ferien og stødt på noget sjovt. Har I andre nationalmærke bag på bilen af formatet 17,5 x 11,5cm som sådan en skal være? Selv i Danmark behøver man en selv om der står "S" på ens EU nummerplade. Jeg tror at jeg køber en og tager den med, skulle der være ballade så bliver den sat på. Hvad gør I andre? Mvh Nenad Er det hos fx. Biltema man køber sådan en? Jeg har ikke S på nummerpladen og ej heller andre steder Så iøvrigt en bil i dag med S og lige ved siden af stod nummer pladen med URT xxx
dkrath Besvaret June 26, 2008 Rapporter Besvaret June 26, 2008 Hvorfor skal man have sådan en? Jeg kunne aldrig drømme om at sætte sådan noget på min bil. Er det et lovkrav?
EBL Besvaret June 26, 2008 Rapporter Besvaret June 26, 2008 Hejsa Jeg er i gang med at gøre bilen klar til ferien og stødt på noget sjovt. Har I andre nationalmærke bag på bilen af formatet 17,5 x 11,5cm som sådan en skal være? Det er lovligt kun at have den nationalitetsbeteckning der som regel indgår som en del af nummerpladen bag på, med mindre man skal køre ud af EU til eksempelvis Norge, så skal der et særskilt nationalitetsskilt på jævnfør Wiener-konventionen, ekempelvis "DK" eller "S". "Fyn" og andre festlige alternativer går ikke an :D
Gio Besvaret June 26, 2008 Rapporter Besvaret June 26, 2008 Jeg kunne aldrig drømme om at sætte sådan noget på min bil.De kan oftest købes i magnet-udgave, så du ikke behøver skæmme dytten Jeps...også i "S"-udgave, så vidt jeg er informeret - har dog ikke undersøgt det nærmere.
larscph Besvaret June 26, 2008 Rapporter Besvaret June 26, 2008 No way om jeg vil klæbe sådan noget bag på min bil... Advr...
leon Besvaret June 26, 2008 Rapporter Besvaret June 26, 2008 Vi var i polen sidste år og der skulle man have sådan en bagpå, man skulle efter sigende få en bøde hvis man ikke havde en. Vi fik en udleveret ved færgen og den ligger vist stadig i handskerummet.....
Mohlin Besvaret June 27, 2008 Rapporter Besvaret June 27, 2008 Är de inte Se för Sverige? Eller är det ändrat igen?
EBL Besvaret June 27, 2008 Rapporter Besvaret June 27, 2008 Är de inte Se för Sverige? Eller är det ändrat igen? Nationalitetsmärken för biler/motorfordon har 'altid' (siden 1968) været 'S' mens landekoden/nationalitetsbeteckning ifølge ISO 3166 for Sverige er 'Se' eller 'Swe' (siden 1974).
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu