Jump to content

Recommended Posts

• Svar 51
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Guest Mogens
Besvaret
hmm hvad mener du ?
Sikkert noget relaterende til Brian, som sidst var på Sunddebatten fredag ved 21-tiden...
Besvaret
"Da bilen, der har haft to ejere, første gang blev indregistreret i 2003 havde den 450 hestekræfter fra fabrikkens side, men motoreffekten er siden blevet øget," Så ved vi jo godt hvor han kom fra.....
Så stikker vi vist piben ind. Supermule/Brian/Buddha var IKKE ejer af denne bil og er HELLER ikke 33 år. Såh.... Hold liiiige lidt igen
Besvaret
Så stikker vi vist piben ind. Supermule/Brian/Buddha var IKKE ejer af denne bil og er HELLER ikke 33 år. Såh.... Hold liiiige lidt igen
Lad venlist være med at citere mig. Jeg har intet sagt om nogen Brian.
Besvaret
Lad venlist være med at citete mig. Jeg har intet sagt om nogen Brian.
Ok, jeg havde så læst dit indlæg helt forkert Men, lad os bare slå fast, Brian ejer IKKE denne bil og er ældre end 33. Ejeren er sandsynligvis registreret herinde, men han har ikke været aktiv i flere måneder... eller, han har faktisk aldrig skrevet et indlæg herinde. Men, det er IKKE Brian/Buddha/Supermule
Besvaret
Stiben. Naverland i Glostrup måske
Ahh ja der var vist noget med at der var nogle ude og kører der, så det kan da ikke udelukkes at han har været der, men meget ærgeligt er det uanset hvad. Og ja der var da sikkert mange der lige fik et vist navn på tavlen, men det kunne jo hurtigt afkræftes da man jo kan se nr plade.
Besvaret

Hvis det er rigtigt, så kører han i forkert retning.... Og de starter som regel i Naverland, men kører hurtigt til Skovlunde....

Lad venlist være med at citere mig. Jeg har intet sagt om nogen Brian.
Besvaret
Hvis det er rigtigt, så kører han i forkert retning.... Og de starter som regel i Naverland, men kører hurtigt til Skovlunde....
Ved 3-tiden er de vel færdige og han er på vej hjem ?
Besvaret

Det sker langt før....Politiet lukker som regel gildet omkring midnat.... Så finder man sine egne små private racerbaner.... Men der er intet i det område...

Ved 3-tiden er de vel færdige og han er på vej hjem ?
Besvaret

Jeg synes godt nok at det er strengt at de skriver nummerpladen direkte og bringer billeder af den havarerede bil uden at sløre nummerpladen. Alle og enhver kan jo slå nummerpladen op og finde føreren af bilen. De kunne ligeså godt have skrevet: "Se her: Følgende svin har kørt en anden ihjel i en skidedyr bil som du aldrig nogensinde får råd til. Bilen kan køre skidestærkt så det har den helt sikkert gjort. Tag ud og bank ham og lad være med at vente på at politiets undersøgelser af, om han rent faktisk ER skyldig i noget der er strafbart".

Besvaret
Jeg synes godt nok at det er strengt at de skriver nummerpladen direkte og bringer billeder af den havarerede bil uden at sløre nummerpladen. Alle og enhver kan jo slå nummerpladen op og finde føreren af bilen. De kunne ligeså godt have skrevet: "Se her: Følgende svin har kørt en anden ihjel i en skidedyr bil som du aldrig nogensinde får råd til. Bilen kan køre skidestærkt så det har den helt sikkert gjort. Tag ud og bank ham og lad være med at vente på at politiets undersøgelser af, om han rent faktisk ER skyldig i noget der er strafbart".
` Findes der virkelig mennesker som ville ulejlige sig med at opsøge ham? Kan ikke tro det, men jeg vil give dig ret i at politiet ikke burde opgive nummerpladen.
Besvaret
Fx. 0' date='733 i promille..[/quote'] Det giver jo ikke 13 dage i brummen. Men, sammenlagt med alle de andre ting han har gjort, så er det jo rigeligt til 13 dage i skyggen Spirituskørsel Uagtsomt manddrab Flygte fra gerningstedet (synd beviset fulgte med) osv osv osv... Han har nok ca. 8-10 forseeleser han skal stå skoleret for.
Besvaret

Nu har de fjernet nummerpladen i artiklen og sløret nummerpladen på billedet - det var da altid noget. Har de mon læst herinde - eller er der nogen som har ringet ind og brokket sig?

Besvaret
Nu har de fjernet nummerpladen i artiklen og sløret nummerpladen på billedet - det var da altid noget. Har de mon læst herinde - eller er der nogen som har ringet ind og brokket sig?
Han har et lidt specielt efternavn, et eller andet sted kan man vel godt sætte sig ind i at familien ønsker at undgå for meget fokus. Desuden er jeg ikke sikker på danskere tænker over man nemt kan få adgang til den slags info i Sverige.
Besvaret
Tja var det min søn der lå på taget' date=' skal jeg da ikke udelukke at jeg ville gøre det !![/quote'] Selvtægt er ikke løsningen. Han kommer jo for en dommer. Hvis det var din søn, ville du jo heller ikke få ham tilbage af at bryde loven selv og måske ende i fængsel også, så vil elendigheden jo blot fortsætte.
Besvaret
Desuden er jeg ikke sikker på danskere tænker over man nemt kan få adgang til den slags info i Sverige.
Hvorfor er det lettere at få personoplysninger i SE end i DK?

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...