Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Jeg er på jagt efter en rundflyvning over Sjælland ,men har lidt svært ved at finde noget passende. Er der nogle der kender til firmaer der arrangere dette ? Det er ligegyldigt hvilken lufthavn/flyveplads det bliver fra, bare de kan flyve over vestsjælland.

Besvaret

Til min lillebrors polterabend fløj vi en tur fra Roskilde Lufthavn og over Nordsjælland og København. Hvis jeg husker rigtigt, så var det med Ikaros: http://www.ikaros.dk/r01.htm Mener, at de fleste tilbud kommer fra Roskilde. Jeg har dog en kammerat, som er pilot, afhængigt af, hvad det drejer sig om Palle, kan jeg høre ham ad, om han har tid og lyst til at flyve.

Besvaret
Mener, at de fleste tilbud kommer fra Roskilde. Jeg har dog en kammerat, som er pilot, afhængigt af, hvad det drejer sig om Palle, kan jeg høre ham ad, om han har tid og lyst til at flyve.
Gør endelig det, men... Det skal desværre gå lidt hurtigt. Det er en gave som jeg skal give, og da festen er på lørdag, så ville det nok være en god ide at få det afklaret inden :) Det handler om en tur indover Slagelse, evt. omkring Storebæltsbroen.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...