Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Har sikkert også skrevet i den gamle tråd, men jeg gik der 5-6 gange, så hvis du kun er til at löfte jern og ikke har noget imod at stedet vrimler med mänd der er bredere end höje, så er det fint nok:)

• 2 weeks later...
Besvaret
Har sikkert også skrevet i den gamle tråd' date=' men jeg gik der 5-6 gange, så hvis du kun er til at löfte jern og ikke har noget imod at stedet vrimler med mänd der er bredere end höje, så er det fint nok:)[/quote'] Okay,nu ved Jeg hvordan stedet er, har anvendt stedet i et stykke tid...men skulle bare høre om der var nogen der gik der på andre tidspunkter... Og JA..de fylder en masse lort i kroppen...men det er vel deres problem..men aldrig kø og ikke noget "karlsmart" sted.... ;) Men jeg er nok den eneste "dansker" der....
  • 4 weeks later...
Besvaret

he he har lige været der nede og kikke i dag det er sku et rigtigt center ik noget fitness lort hardcore shit!!!!! :th2: mig og min trænings makker melder os ind der oppe engang når vi er rykket til malmø:D

Besvaret

har lige været inde på deres web, og under priser faldt jeg lige hurtigt over priser på Solarium der står 10 ggr pris 320:- ... er der nogen der ved hva det står for?

Besvaret
har lige været inde på deres web' date=' og under priser faldt jeg lige hurtigt over priser på Solarium der står 10 ggr pris 320:- ... er der nogen der ved hva det står for?[/quote'] Tja... 10 ture for 320 sek (sek = svenske kroner):)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...