jolin Skrevet July 10, 2008 Rapporter Skrevet July 10, 2008 Kan Post Danmark videresende post til Sverige? Jeg flytter snart til Malmö og loggede lige ind ePosthuset for at melde flytning. Men man kan umiddelbart kun skrive en dansk adresse i adressefeltet. Heeregud, det er vel ikke værre end at jeg får videresendt min post til noget familie her i DK. Det havde nu bare været nemmere hvis det ikke var nødvendigt.
Thyper Besvaret July 10, 2008 Rapporter Besvaret July 10, 2008 Du skal brugte blanketten papir i flyttemappen. man kan ikke gøre det online. De videresender gerne.
jolin Besvaret July 10, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret July 10, 2008 Du skal brugte blanketten papir i flyttemappen. man kan ikke gøre det online. De videresender gerne. Ah ok. Tak for svar.
Eg Egemarke Besvaret July 14, 2008 Rapporter Besvaret July 14, 2008 Det er så dumt med posten, at de ikke engang kan sende en lønseddel/breve som arbejds giver, da deres systemer ikke kan håndtere udenlandske postnr. Ydermere sender posten sin egen "post" som postsag, dvs uden frimærker. Det betyder at jeg ikke altid kunne regne med at få min lønseddel. Ej heller var det ikke muligt at sende vigtigt post til mig,da man ikke ønskede at ofre prisen på et frimærke.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu