jolin Skrevet July 10, 2008 Rapporter Skrevet July 10, 2008 Jeg har købt lejlighed i Malmö og flytter dertil d. 1/9-2008. Er det for tidligt for mig at troppe op på skatteverket i morgen med købsaftalen i hånden og melde tilflytning, således at jeg kan få et svensk personnr?
jolin Besvaret July 10, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret July 10, 2008 Jeg har købt lejlighed i Malmö og flytter dertil d. 1/9-2008. Er det for tidligt for mig at troppe op på skatteverket i morgen med købsaftalen i hånden og melde tilflytning, således at jeg kan få et svensk personnr? Lige for at præcisere. Jeg vil selvfølgelig ikke melde at jeg flytter FØR end jeg reelt gør. (altså 1/9-2008) Jeg vil bare nødigt troppe op i morgen, og blive afvist med en besked om at man tidligst kan melde tilflytning eks. 30 dage før man flytter.
Emmi Besvaret July 10, 2008 Rapporter Besvaret July 10, 2008 nej jolin, har været igennem det samme. konen og jeg tog der op selvom det var meget før tid for vi ville have tinge gjort i tide. og da sagde damen hos den svenske skat og de nok skulle klar gøre alle papirne, men at indflyning ville først ske den dag man overtog lejligheden.. så no problem
jolin Besvaret July 10, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret July 10, 2008 nej jolin' date=' har været igennem det samme. konen og jeg tog der op selvom det var meget før tid for vi ville have tinge gjort i tide. og da sagde damen hos den svenske skat og de nok skulle klar gøre alle papirne, men at indflyning ville først ske den dag man overtog lejligheden.. så no problem[/quote'] Super. Så ved jeg det. Tak for svar!
mille Besvaret July 11, 2008 Rapporter Besvaret July 11, 2008 Du kan sagtens møde op nu. Vi gjorde det 1 1/2 måned før vi skulle flytte og så sender de dit personnummer så du har det på din nye adresse den dag du flytter ind.
Basse Besvaret July 11, 2008 Rapporter Besvaret July 11, 2008 HUSK at få dit navn på dør, postkasse eller på tavlen i din opgang - ellers kan du risikere at posten ikke aflevere breve fra skatteverket mv..... Ellers går der ca. 3-4 dage, hvis du melder flytning på selve flyttedagen - så har du dit personnummer med posten.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu