Emmi Skrevet July 11, 2008 Rapporter Skrevet July 11, 2008 jeg venner har lige et hurtigt spørgsmål. vi har købt lejligheden 1/7-2008. og der til ved vi ikke hvem vores el leverandør er. nogen har fortalt mig at de nuværende selskab selv kontakter os.. kan det passe? eller skal vi bar hive fat i en tilfældig el leverandør. hvis vi skal er der nogen som i kan anbefalde?
Gio Besvaret July 11, 2008 Rapporter Besvaret July 11, 2008 jeg venner har lige et hurtigt spørgsmål. vi har købt lejligheden 1/7-2008. og der til ved vi ikke hvem vores el leverandør er. nogen har fortalt mig at de nuværende selskab selv kontakter os.. kan det passe? eller skal vi bar hive fat i en tilfældig el leverandør. hvis vi skal er der nogen som i kan anbefalde?Prøv at skrive kundkraft i søgefunktionen...
Emmi Besvaret July 11, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret July 11, 2008 men hvad med hensyn til om jeg skal kontakte dem eller at de selv tager kontakt til mig?
Gio Besvaret July 11, 2008 Rapporter Besvaret July 11, 2008 men hvad med hensyn til om jeg skal kontakte dem eller at de selv tager kontakt til mig?Start med at ringe til Eon, som under alle omstændigheder lægger kobber til din levering. Derefter kan du melde dig til hos Kundkraft, og komme med næste gang de forhandler priser for dit område.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu