Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej Da jeg for 8 år siden boede i Malmö kunne man kun oprette tlf + internet via Telia og så kunne man vist tilmelde sig noget billigere som man så skulle trykke inde man ringte.. Men nu 8 år senere hvordan er det så? *SSS* manden min er på job frem til fredag og lovede at få styr på tlf on net... hmmmm men nu er jeg altså bare en fatsvag kvinde hvadd angår sådanne noget.. så HJÆLPPPPPPPPPPP:rolleye: Hvem og hvad er billigst når vi bor i Vellinge kommune - har behov for hjemme tlf, internet med en god hurtig forbindelse + evt. noget tv via nettet eller hvad er smartest, har en grim parabol sidene oppe på taget... + mobil telefon regner jeg med 3mobil, da de kan bruges i udlandet mange steder og Steen er ofte i bla. England Håber at der er en hjælpsom sjæl :-) Hilsen fra Lise H.

Besvaret

Hej Lise, Hvis du skal have svensk fastnet kommer du nok ikke uden om Telia. En samlet aftale med fastnet og internet (Telia Bredband) er ikke det værste eller dyreste. Vi har haft den kombination i en del år og det fungerer godt og med den lovede hastighed. Jeg har ikke erfaring med TV via nettet, hvilke kanaler ønsker du at se?

Besvaret

Vi har Telia på hele pakken. Internet, Fastnet og tv. Vi får digital tv via internettet og det fungere faktisk rimelig godt. De kører en kampagne for tiden med 6mdr gratis ved oprettelse af den store tv pakke. www.telia.se Mobil har vi begge www.3.dk Der kan man for en lille merpris tale gratis mellem 3 telefoner.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...