Jump to content

Lamborghini Countach 5000S

Recommended Posts

Guest PeterK
Skrevet

Måske den STØRSTE klassiker af alle, specielt for os der er opvokset med "Ud og køre med de skøre", hvor vi hele tiden spolede tilbage i filmen på beta/VHS for at se indledende sekvens hvor de 2 tøser kører om kap med policen...........STORT!!!! Min fætter har netop bestilt en ægte Prova replica udgave med 3,5 V8 motor, MEN er der nogle som kender et godt sted hvor de kan samle sådan en "fætter"???? Og nogle der har erfaringer med disse Replicaér.....drift/service/holdbarhed?? Jeg ER og BLIVER dybt forelsket i designet og ville ikke udelukke at købe en....og går skidtet i stykker, er det fint med mig at den står i garagen, så jeg kan gå og betragte den:D

Guest Mogens
Besvaret

"Skodbil" :)

Den er vist bare lidt gal med komforten og udsynet :laugh:
For ikke at tale om pedalerne - jeg betjener alle 3 på een gang, når jeg kører den :cry:
Besvaret
Måske den STØRSTE klassiker af alle' date=' specielt for os der er opvokset med "Ud og køre med de skøre", hvor vi hele tiden spolede tilbage i filmen på beta/VHS for at se indledende sekvens hvor de 2 tøser kører om kap med policen...........STORT!!!![/quote'] Her er klippet fra introen :)
Jeg ved ikke med dig, men jeg var lige så interesseret i pigerne bag rettet som jeg var i bilen :D Et lille sjovt klip hvor de fleste karakterer bliver vist.
Og en genial samling af .. THE DOCTOR! :D
Besvaret
Jeg ved ikke med dig, men jeg var lige så interesseret i pigerne bag rettet som jeg var i bilen :D
Jeg var mere interesseret i pigerne end i bilen :D! Jeg synes Countach gør det rigtig dårligt på film og billeder, men i virkeligheden er den faktisk en ret flot bil. Det var ikke noget jeg ville eje, men respekt for dem der vil. Du skriver replica Peter..?! Hvilken bil skal den bygges på?
Besvaret
Måske den STØRSTE klassiker af alle, specielt for os der er opvokset med "Ud og køre med de skøre", hvor vi hele tiden spolede tilbage i filmen på beta/VHS for at se indledende sekvens hvor de 2 tøser kører om kap med policen...........STORT!!!! Min fætter har netop bestilt en ægte Prova replica udgave med 3,5 V8 motor, MEN er der nogle som kender et godt sted hvor de kan samle sådan en "fætter"???? Og nogle der har erfaringer med disse Replicaér.....drift/service/holdbarhed?? Jeg ER og BLIVER dybt forelsket i designet og ville ikke udelukke at købe en....og går skidtet i stykker, er det fint med mig at den står i garagen, så jeg kan gå og betragte den:D
Du skal da ikke ha et kopi,du må op med nogle fler penge og köbe en rigtig :) Det andet dur sku ikke.:sick:
Guest PeterK
Besvaret
Du skal da ikke ha et kopi,du må op med nogle fler penge og köbe en rigtig :) Det andet dur sku ikke.:sick:
Jeg TRÆKKER alle udtagelser tilbage hvad angår kopien!!!!.....Og jeg skal KUN eje en orginal!! Det jo V12 éren der er HELT speciel!!:o http://www.youtube.com/watch?v=foDcLUhUKqI (KRÆS i mine øre og så meget historik:cry:)
Besvaret

hmm.. Nej ikke hvid! lambo,countach~sort eller til nød orange ferrari,testarossa~rød porsche959~hvid jaguar,xj220~grøn mercer,sl73~sølv når det er den klasse biler :) Mvh. Flemming

Besvaret
Nej ikke sort! Lamborghini Countach - Hvid http://www.lambojack.com/2005%20Monterey%20Photos/White%20Countach%20&%20Black%20LM.jpg Porsche 959 - Sølv Godt man har hver sin smag. Og min drømmebil... Porsche 997 GT3 RS - GRØN!
lol og alle går videre til den lambo offroader der står bagved.. samt der står flere og kigger på den sorte countach der står i baggrunden, men med hensyn til smag, ja det er herligt, ellers ville verden nok være lidt mere grå og kedelig end den er i dag :)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...