Buddha Skrevet July 24, 2008 Rapporter Skrevet July 24, 2008 http://sydsvenskan.se/skane/article349613/Bil-over-mittracket-pa-E65.html Bil över mitträcket på E65 Först publicerad: 24 juli 2008 14:30 Senast uppdaterad: 24 juli 2008 16:20 En bil körde idag över mitträcket på E65, i höjd med Börringe bygdegård. Två personer fick föras till sjukhus. Olyckan inträffade strax efter klockan 14 på torsdagen. Bilen körde i riktning mot Ystad när den av okänd anledning fick sladd och körde in i mitträcket. Polisen stängde av delar av motorvägen, så att trafiken kunde flyta på i båda riktningarna. Men det uppstod köer. Tag jer sammen og koncentrér jeg er om at køre bil og ikke alt muligt andet...................
jacobe Besvaret July 24, 2008 Rapporter Besvaret July 24, 2008 Tag jer sammen og koncentrér jeg er om at køre bil og ikke alt muligt andet................... ... som selvfølgelig er det eneste som optager dig, og ikke at to mennesker er indlagt som følge af en ulykke, du ikke aner hvordan er opstået. Men det var da i det mindste heldigt, at du ikke kom fræsende bagfra, da det skete...
Buddha Besvaret July 24, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret July 24, 2008 Kommer aldrig på den strækning af samme årsag.....Vælger hellere kystvejen hele vejen fra Trelleborg. De kører som blinde på den strækning............ som selvfølgelig er det eneste som optager dig, og ikke at to mennesker er indlagt som følge af en ulykke, du ikke aner hvordan er opstået. Men det var da i det mindste heldigt, at du ikke kom fræsende bagfra, da det skete...
Buddha Besvaret July 24, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret July 24, 2008 Super uheldigt for dem.......Men så kan de lære st styre det de sidder med imellem hænderne. Og jeg fræser ikke............. Der er 3 scenarier......Take off, cruise og landing............ som selvfølgelig er det eneste som optager dig, og ikke at to mennesker er indlagt som følge af en ulykke, du ikke aner hvordan er opstået. Men det var da i det mindste heldigt, at du ikke kom fræsende bagfra, da det skete...
EBL Besvaret July 24, 2008 Rapporter Besvaret July 24, 2008 Men det var da i det mindste heldigt, at du ikke kom fræsende bagfra, da det skete... Det gjorde jeg, altså kom fræsende bagfra da det skete, jeg stod på bremsen og det var et sandt mirakel at jeg ikke fik en blå Mercedes i nakken da køen på få millisekunder gik fra 130 km-t til 0 km-t. Ham jeg talte i telefon med forstod ikke helt hvad der skete, da jeg midt i samtalen begyndte at råbe "Brems...BREMS !!!!, BREEEMS FOR HELVEDE !!!!" men det gjorde han så heldigvis også ham bagved (godt det var en Mercedes). :)
Buddha Besvaret July 24, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret July 24, 2008 Håber den var på håndfri, således du havde begge hænder på rattet og fuld kontrol over dit køretøj...:) Ham jeg talte i telefon med forstod ikke helt hvad der skete' date=' da jeg midt i samtalen begyndte at råbe "Brems...BREMS !!!!, BREEEMS FOR HELVEDE !!!!" men det gjorde han så heldigvis også ham bagved (godt det var en Mercedes). :)[/quote']
EBL Besvaret July 24, 2008 Rapporter Besvaret July 24, 2008 Håber den var på håndfri' date=' således du havde begge hænder på rattet og fuld kontrol over dit køretøj...:)[/quote'] naturligvis
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu