Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej Vi skal flytte i weekenden 16-17 aug. (indenfor malmö) Jeg håber på en hjælpene hånd til de ting der er for store til at jeg kan tage dem selv. Det skulle ikke tage mere end en time og tidspunktet bestemmer du (indenfor weekenden) Vi finder en god løsning med afregning :-) /Dennis

Besvaret

Pyha. Der er gang i tråden. ;) Som Phoebe (Friends) ville have sagt: "I wish I could help you, but I don't want to." :D Seriøst, det at flytte er da det værste, der findes. Du skal være mere snedig i din fremgangsmåde. Jeg plejer (eller rettere: plejede - nu hyrer jeg flyttefolk i stedet, så man også selv helt slipper for at løfte en finger) at ringe til en håndfuld venner og spørge således: "Har du noget på programmet i weekenden?" :rolleyes: Hvis man i stedet lægger ud med: "Jeg skal flytte i weekenden. Giver du lige et nap med?", kan man være helt sikker på, at de fleste lige pludseligt har et meget stramt program hele weekenden og desværre ikke kan hjælpe. :laugh:

Besvaret

langt de fleste bor desværre laaangt væk. Jeg flytter naturligvis langt det meste selv. Det var bare lige de få ting jeg ikke kan håntere ene mand. og en okay hyre følger jo med. men okay.. jeg ved godt det ikke lige er det mest fristende

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...