Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Jeg har hevet en gammel pc frem fra gemmerne, men har ingen idé om hvad jeg har brugt som password til pc'en. Den kører med XP Professional, og er der mon en vej "udenom", så jeg ikke behøver at begynde helt forfra på maskinen?

Besvaret
Jeg har hevet en gammel pc frem fra gemmerne' date=' men har ingen idé om hvad jeg har brugt som password til pc'en. Den kører med XP Professional, og er der mon en vej "udenom", så jeg ikke behøver at begynde helt forfra på maskinen?[/quote'] Jeg har noget software på en cd som jeg bruger til at sådanne slags, så hvis du kan tage den med kunne jeg prøve at hjælpe dig. min cd ligger på amager i mit firma bilvasken.. og nej jeg vil ikke lave en kopi da det er privat software.. gennem mit firma. Carwash
Besvaret

Hej homer, ellers er der er program som hedder hirens og det er gratis. i den findes der alverden programmer til at test maskinen, fjerne password på alle windows platformer. har ikke linket i hovedet, men hvis du søger efter det på google. skal du nok finde den :)

Besvaret
Hej homer' date=' ellers er der er program som hedder hirens og det er gratis. i den findes der alverden programmer til at test maskinen, fjerne password på alle windows platformer. har ikke linket i hovedet, men hvis du søger efter det på google. skal du nok finde den :)[/quote']Hirens BootCD, ja. Jeg havde faktisk linket til siden til at starte med, men kom så i tvivl om lovligheden af denne. Men nu véd Homer jo hvad han kan Google på, om ikke andet.
Besvaret
boot op på en disk med ms-dos ... sög efter alle .PWD filer og slet dem .. problem solved
A vha? vidst ikke hvis det ligger i en SAM fil ??

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...