Jump to content

Oversigt over diskoteker

Recommended Posts

Guest PeterK
Skrevet

Skal på den helt store bytur i morgen, men mangler oversigt over de mest exclusive bysteder i Malmö?? Må ikke være studentersteder eller skodsteder!! Vi skal være på lilletorvet til 01:00 og mangler derefter et diskotek/natklub!! Club Privé?? Hipp??

Besvaret
Skal på den helt store bytur i morgen, men mangler oversigt over de mest exclusive bysteder i Malmö?? Må ikke være studentersteder eller skodsteder!! Vi skal være på lilletorvet til 01:00 og mangler derefter et diskotek/natklub!! Club Privé?? Hipp??
Club Privé opfylder slet ikke dine ønsker. Hipp kan gå an, hvis I kan holde ud at hører svenske schlager hits hele natten :rolleye::rolleye: Er det en lørdag I skal i byen vil jeg klart anbefalde Skeppsbron 2. Problemet er bare hvis I først forlader Lilla Torg kl 01:00, kan I forvente en del kø for at komme ind. Og så lukker de allerede kl 03:00. Ellers se mere på http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=9163
Besvaret

Prøv at tjekke det der hedder Klubb Plysch. Har ikke selv været der, men det skulle være det mest eksklusive sted i Malmö - kræver vidst også at man står på gæsteliste. Det ligger ovenpå Café Victors på Lilla Torg. Jeg kan ikke lige finde en webside, men prøv at google på: Klubb Plysch. GO' BYTUR!

Besvaret

Der er også det der sted ude i VH, som kun har åbent én gang om måneden. Man skal være medlem (og anbefalet af et eksisterende) for at komme ind, eller være i selskab med et medlem (som så må ha' én gæst med). Om jeg kan huske hvad det hedder? Næ...og jeg har endda selv skrevet om det tidligere herinde :p

Besvaret
Der er også det der sted ude i VH' date=' som kun har åbent én gang om måneden. Man skal være medlem (og anbefalet af et eksisterende) for at komme ind, eller være i selskab med et medlem (som så må ha' én gæst med). Om jeg kan huske hvad det hedder? Næ...og jeg har endda selv skrevet om det tidligere herinde :p[/quote'] Torso Twisted .. man behøver ikke blive anbefalet for at blive medlem =)
Besvaret

Takker takker takker.........Nu har vi (12 drenge:-)) fået bord på Victor fra 23-01 (udenfor), så må vi se hvor turen går hen!!!

Besvaret
Torso Twisted .. man behøver ikke blive anbefalet for at blive medlem =)
Sikker på det er det samme vi snakker om? Synes bestemt det hed noget andet. Men tiderne og vilkårene kan jo let have ændret sig, siden jeg griflede noget om stedet for et år eller to siden (mener jeg det var).
Besvaret
Sikker på det er det samme vi snakker om? Synes bestemt det hed noget andet. Men tiderne og vilkårene kan jo let have ændret sig, siden jeg griflede noget om stedet for et år eller to siden (mener jeg det var).
Der er ligger i hvert fald en eksklusiv natklub ude på VH der hedder Torso Twisted eller noget, hvor det kræver medlemskab og at man kender nogen der kan abefale en..

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...