ARN Skrevet August 2, 2008 Rapporter Skrevet August 2, 2008 Ikke mindre end 2 turistbusser var her til formiddag stoppet på Peberholmen og passagerne stod uden for - hvorfor??? Såmænd for at tage billeder af broen.... At man skal passe ekstra på i ferietiden, er ikke en nyhed, men at der nu skal tages hensyn til turister, der fjoller rundt for at tage billeder, det var ikke forventet. God weekend.
Buddha Besvaret August 2, 2008 Rapporter Besvaret August 2, 2008 Kan du ikke smide den på Øresundsbroens forum????? Det er jo tåbeligt......
don j Besvaret August 2, 2008 Rapporter Besvaret August 2, 2008 var der så nogen der her til aften opserverede det par på højbroen der tilsyneladende var blevet godt mugne på hinanden. hold da op nogle armebevægelser de kunne lave der i nødsporet.
Gio Besvaret August 2, 2008 Rapporter Besvaret August 2, 2008 var der så nogen der her til aften opserverede det par på højbroen der tilsyneladende var blevet godt mugne på hinanden. hold da op nogle armebevægelser de kunne lave der i nødsporet.Måske de var punkteret, og farmand havde glemt at tjekke reservehjul i et par år!? "Don't jump to conclusions..."
don j Besvaret August 2, 2008 Rapporter Besvaret August 2, 2008 så meget er der ingen der skændes over et fladt dæk. detsuden var der intet værktøj eller hjul fremme. i jump to conclusions. they make my life less borring:laugh:
BS Besvaret August 2, 2008 Rapporter Besvaret August 2, 2008 Det er de sjoveste/vanvittigste ting man ser folk finder på. Idag ved 11 tiden kørte vi igennem mod dk. Jeg kørte over i lastbil banen da folk holdt i lange køer i Bizz banerne. Da jeg så kommer igennem holder der i omegnen af 10 biler på venstre side af den lille græs ø på højre hånd og folk går omkring bilerne som det mest naturlige. I venstre side af vejen ovre ved Bizz banerne holdt 2 biler hvor folk også gik udenfor bilerne. Ved ikke om de ventede på nogen der holdt i kø? Men hvad helvede tænker folk på? Det er sqda ikke en P-plads. Der kom også en service arbejder ud og smed folk væk. Skræmmende! Men hvorfor bliver man ikke overrasket?
Vicksen Besvaret August 2, 2008 Rapporter Besvaret August 2, 2008 Jeg er holdt op med at undre mig, hvilket egentlig er ærgeligt, da dette fænomen bestemt sætter trafik sikkerheden i fare. Jeg kan dog ikke lade være med at ryste på hovedet af de fjolser der vælger - som det mest naturlige, at parkere lige efter betalingsanlæget selvom dette tydeligt er markeret som motorvejsstrækning (der er sgu veje centralen lige til højre, hvis katastrofen indtræffer - lillefar er ikke klar over hvor broen ender) Vælger jeg af og til at lade min irritation komme til udtryk med et 'lille dyt' udløser dette kun hovedrysten og livlige håndtegn fra 'lillemor' i den godt pakkede bil Er der virkelig så få mennesker der kender færdselsloven, eller er folk bare sikre på, at de kan tale sig ud af 'misforståelsen' hvis de skulle blive antastet af en eventuel færdselskontrol (som om ) ved gennemkørsel af et af de to betalingsanlæg? God aften til alle pendlere der véd, hvordan man kører når man krydser Øresund
Toft Besvaret August 3, 2008 Rapporter Besvaret August 3, 2008 Og igår kl 23.30 holdt der en bil med katastrofeblink på i nødsporet, 200 meter før første pylon i retning mod DK), konen skulle jo lige stå og videofilme hvor "flot" et view Danmark er i nattetid set fra broen Håber da at de bromedarbejdere der sidder og glor på kameraerne, de lige ringer efter en patruljevgn, som kan stoppe de pågældende idioter så snart de kører ud af tunnelen - en velkomstkomite. Men det er jo åbenbart nok vigtigere at bruge kræfterne på Brian og Ronni som kører 115 km/t i tunnelen
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu