Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
http://www.bytbil.com/bilar/begagnade/bugatti/veyron/9vbmmhzg/?criterias=A2ABAAEAAAA0AQAAZg0AAAAAAAACAAAA.....w__! Performance, luxus, lav, exclusiv, feeeed lyd ... du sagde selv at benzin økonomi ikke var noget problem Måske "lidt" udenfor prisklassen ... Ilfg. wikipedia skulle man kunne købe en Ariel Atom for omkring £20.000, men det kan jeg sgu ikke lige se nogen beviser på nogen steder. Det ville ellers være en sjov weekend bil, og heller ikke helt urealistiskt. Nåja, og så kommer der også en ny V8 udgave med 500 hk... så det er 1 hk / kg :D Træerne gror ikke ind i himlen på det budget ... en mazda mx-5 skulle give en rimelig sportslig oplevelse, 160 hk i en lille gokart med baghjulstræk ... og så kan du få en spritny for 300k, og stadig have lidt penge på kistebunden til lidt tuning :) Hvis det er misundelse du går efter, er det nok de "rigtige" sportsbiler du skal kigge efter. Men hvis det er weekend sjov i en lille cabriolet, tror jeg godt den kan være et alternativ ... de var ihvertfald glade for den i Top Gear ;-) Den nye http://www.youtube.com/watch?v=Sj7N4jlMUb0&feature=related Den gamle http://www.youtube.com/watch?v=VJ79KXjk7Ls Hmm ... var ikke klar over at den var så billig .. nu vil jeg også ha' sådan en ... :confused:
Besvaret
Har du selv haft en Boxster siden du kommenterer det på den måde??? Har selv en Boxster S og det er imo en kongebil (og ja, jeg har haft masser af Golf'er før og ingen af dem når en Porsche til sokkeholderne :th2:). Men måske du har en R32 til salg :laugh:
Enig! Selvom jeg selv går fra Boxster til R32.. såfremt der kan findes en 5'er med R-line kabinen og alt i udstyr inkl. A8 Diode tågelys. Jeg skal nok til Tyskland endnu en gang.
Besvaret
Enig! Selvom jeg selv går fra Boxster til R32.. såfremt der kan findes en 5'er med R-line kabinen og alt i udstyr inkl. A8 Diode tågelys. Jeg skal nok til Tyskland endnu en gang.
Der er da ikke meget forskel i benzin øko fra en boxter 2.7 (10.1)(den du havde ikke ?) til en r32(9,32 km/l) ? - Eller det er måske ikke derfor du skulle af med din lækre øse ? Har prøvekørt en r32 - den rykker sq godt, og feeeeeee lyd hehe.
Besvaret
Der er da ikke meget forskel i benzin øko fra en boxter 2.7 (10.1)(den du havde ikke ?) til en r32(9,32 km/l) ? - Eller det er måske ikke derfor du skulle af med din lækre øse ? Har prøvekørt en r32 - den rykker sq godt, og feeeeeee lyd hehe.
Nej, det er slet ikke derfor. Benzinøkonomien var sådan set ok. Det er service omkostninger og overpris for reservedele. Samt ønsket om at spare flere penge op til indskud på den kommende lejlighed.
Besvaret
cool, lyder fornuftigt hehe Er også derfor jeg selv dropper porsche - for dyr i drift syns jeg - eller også er jeg for fattig hehe.
Lige præcis... men det er HELT SIKKERT ikke den sidste Porsche jeg ejer. Sådan en Golf R32 DSG er en noget tam oplevelse sammenlignet med Porschen..... Men nogen gange skal man være fornuftig og det er vidst på tide jeg bliver det :D
Besvaret

Jeg tror faktisk den er ligeså hurtig......Det føles bare anderledes med tomatkasse i bilen....

Lige præcis... men det er HELT SIKKERT ikke den sidste Porsche jeg ejer. Sådan en Golf R32 DSG er en noget tam oplevelse sammenlignet med Porschen..... Men nogen gange skal man være fornuftig og det er vidst på tide jeg bliver det :D
Besvaret
R32: 0-100 på 6.2 (med DSG) Boxster S: 0-100 på 5.7 (manuel gearkasse)
Min var en 2.7'er... Buddha har ret. Golfen føles nu hurtig nok, det er bare på en anden måde. Undervognen er en balje i forhold til, men så kører jeg nok pænere. DSG gearkassen er ALT FOR FED... kæft det virker! R32 DSG: 6.2 Boxster 2.7: 6.4
Besvaret
Min var en 2.7'er... Buddha har ret. Golfen føles nu hurtig nok, det er bare på en anden måde. Undervognen er en balje i forhold til, men så kører jeg nok pænere. DSG gearkassen er ALT FOR FED... kæft det virker! R32 DSG: 6.2 Boxster 2.7: 6.4
Jeg græmmes. Porsche kva en Golf - GYS :surprise::rolleye:
Hvilken bil skal man nu prøve?
Lupo 3L :D

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...