Menace Skrevet August 5, 2008 Rapporter Skrevet August 5, 2008 Hejsa ville høre om nogen har været ude for det samme og hvad man gør vi har bestilt et side-by-side køleskab hos tretti (normal levering mellem 2-7 dage), vi bestiller Uppbärning & Retur som koster 1135 (det er et side-by-side, normalt koster det 690 sek, se tabel nederst) 12 dage senere har vi stadig intet modtaget.... vi skriver til dem og så skriver de tilbage at vi kan ringe på et nummer for at aftale tidspunktet for levering Lidt senere på dagen ringer dem som skal levere det og siger at vi skal betale ekstra fordi vi har trapper !?!?!?!?!!? jeg er sku lidt forvirret, vi har jo bestilt Uppbärning & Retur som koster 1135 og har betalt ekstra fragtmanden siger vi skal ringe til tretti og aftale prisen med dem, jeg mener at den aftale vi har indgået da vi købte køleskabet og de penge vi har betalt må være rigeligt Hvad gør man ? her er vilkårene for uppbärning Vår transportfirma ställer uppburen produkt på av kunden anvisad plats i hemmet, undantag för platsbrist eller om dörröppningen är för smal. Uppburna produkter avemballeras inte. Upp/inbärning av Kyl/frys Side-by-side i lägenhet/hus kan endast göras under förutsättning att skåpet går in genom dörren med komplett emballage. Var vänlig att kontrollera detta innan du väljer denna tilläggstjänst. Vår transportfirma har inte möjlighet att avlägsna emballage, hänga av dörrar eller liknande för att kunna bära in skåpet. (Om du väljer till tjänsten ”Installation” får du förstås även hjälp med att ta av emballaget.) Uppbärning: 350 kr/produkt Uppbärning Kyl/frys Side-by-side: 795 kr/produkt Uppbärning & Installation: 790 kr/produkt Uppbärning & Retur: 690 kr/produkt Uppbärning, Installation & Retur: 990 kr/produkt Installation av gasspis: 1995 kr/produkt (Uppbärning samt bortforsling av gammal produkt ingår i detta pris, dock kan extra materialkostnad tillkomma. Notera även att leveranstiden kan uppgå till 3 veckor om du väljer gasinstallation.)
Buddha Besvaret August 5, 2008 Rapporter Besvaret August 5, 2008 I skal bare sørge for at stå fast på det....... Såfremt der er et problem, så tru med polisen og aftonbladet........ For det er bedrageri det der.......
Juff Besvaret August 5, 2008 Rapporter Besvaret August 5, 2008 Så er den uppbärning også betalt.. Bestilte selv side by side igennem tretti uden problemer. Vi tog lågerne af, og plader og skuffer ud. Derefter kunne vi få det op at trappen et trin ad gangen :) Heller ingen problemer med det komfur vi bestilte..
Menace Besvaret August 5, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret August 5, 2008 JUFF - bestilte i også opbæring ? eller skulle i selv bære det op ?
Juff Besvaret August 6, 2008 Rapporter Besvaret August 6, 2008 JUFF - bestilte i også opbæring ? eller skulle i selv bære det op ? Hej Menace. Vi bestilte ikke opbæring, men valgte at gøre det selv. Jeg har dog heller ikke bemærket nogen steder at det skulle koste extra hvis man har trapper ( der skal vel være trappe hvis de skal bære noget "upp"
Menace Besvaret August 6, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret August 6, 2008 jeg er enig i det med "upp"", det er også derfor det undre mig at fragtmanden lige pludselig siger at fordi der er trapper koster det extra
MissCath Besvaret August 6, 2008 Rapporter Besvaret August 6, 2008 De forsøger at tørre dig. Bare stå fast og forlang fuld valuta for det du har betalt! :th2:
Menace Besvaret August 6, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret August 6, 2008 fragtmanden ringede idag og sagde han levere på tirsdag... ingen snak om ekstra betaling idag eller noget Skulle ikke undre mig at han ringer igen på tirsdag og siger at han skal have ekstra fordi der er døre.....
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu