Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

I fredags var jeg til bilprövning kl 9.30 og jeg har lige modtaget nummerpladerne, det går stærkt:). Men kommer reg.atesten først en anden dag sammen med girokort til fordomsskatten? Den skal jeg jo betale før jeg kan sætte på fordom ìk'? Og hvad med klistermærket hvornår kommer der? Er der en der kan svar mig. På forhånd tak.

Besvaret

Hvis du har forsikringen på plads kan du påställe bilen på nettet. Men det kræver du har reg. attesten også så vidt jeg husker. Man kan printe et bevis ud på VV's website om at bilen nu er påställt, og så må du køre hvis du har det bevis med. Senere kommer så opkrævning som du så bare skal betale hvorefter du får et klistermærke.

Besvaret

Hej Larscph Tak for hurtig svar Jeg fik lavet forsikring i går, så det er OK. Men jeg skal jo bruge reg.attesten for at påställt bilen, og den har jeg ikke fået enu. Ved du hvor lang tid der går før den komme?

Besvaret
Hej Larscph Tak for hurtig svar Jeg fik lavet forsikring i går, så det er OK. Men jeg skal jo bruge reg.attesten for at påställt bilen, og den har jeg ikke fået enu. Ved du hvor lang tid der går før den komme?
mener ikke der går så lang tid før den dukker op. tror jeg ventet nogen dage. Det er sverige det her :-) og ikke sløve danmark
Besvaret
Nå så sætter jeg mig ved brevkasse og venter på den. Ja de er hurtig her i sverige :-) og flinke!
Du kan godt køre med bilen jeg tror loven siger 21 dage, for jeg blev stoppet i Dk af en MC-betjent og spurgte hvor er min kontrol-mærke , jeg sagde jeg har ikke fået reg. attesten for at sætte bilen i trafik men jeg er forsikret og her forskring papirene. og han sagde fortsæt god dag men husk bilen skal sættes i trafik(påstallet) inden 21dage.... carwash
Besvaret
Nå så sætter jeg mig ved brevkasse og venter på den. Ja de er hurtig her i sverige :-) og flinke!
Jeps det er bare at vente. Her https://www21.vv.se/etjansterfordon/logon/RegNr.aspx?url=https://www21.vv.se/etjansterfordon/Pastallning.aspx påstiller du bilen. Du SKAL bruge reg atesten for at gøre det, men det ser du mere om på den side og her ser du hvor du finder det nummer du skal bruge for at gøre det http://www.vv.se/templates/page3____617.aspx
Besvaret
Du kan godt køre med bilen jeg tror loven siger 21 dage, for jeg blev stoppet i Dk af en MC-betjent og spurgte hvor er min kontrol-mærke , jeg sagde jeg har ikke fået reg. attesten for at sætte bilen i trafik men jeg er forsikret og her forskring papirene. og han sagde fortsæt god dag men husk bilen skal sættes i trafik(påstallet) inden 21dage.... carwash
Hvor kan jeg se på VV hjemmeside at jeg må køre 21 dage?. For hvis jeg må det skal jeg da ud og bytte plader:th2:
Besvaret
Hvor kan jeg se på VV hjemmeside at jeg må køre 21 dage?. For hvis jeg må det skal jeg da ud og bytte plader:th2:
Ja det er bare på med pladerne :) Men vent med at köre i den til den er påställt..
Besvaret
Jeg har ikke kunne finde det på vv web side , men dansk MC-betjent sagde det at jeg må køre i den til jeg får min Reg. attest og påstalle den.. men den SKAL være forsikret ellers koster det kassen hvis man bliver stoppet. carwash

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...