Martin_M Skrevet August 5, 2008 Rapporter Skrevet August 5, 2008 Hej Nogen der er frisk på at lave en sensommer tunering? Jeg tænker, at vi kan lave en lille turnering, der løber over 3 runder. For at gøre det lidt anderledes kunne vi spille foursome, for at gøre runderne hurtigere... Yderligere kunne det være perfekt hvis vi kunne spille på hverdage. Nogen der er friske? Lad mig høre nogle forslag til datoer/baner. Det er intet krav, at man kan deltage alle dage. Vi bør satse på at have runderne afvilket inden midt september. Mine egne forslag: Uge 33: Rommleåsen/Malmø Burløv Uge 34: Øresunds GK
Thomas Besvaret August 6, 2008 Rapporter Besvaret August 6, 2008 Jeg er frisk. Landskrona er en kanon bane.
Martin_M Besvaret August 6, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret August 6, 2008 Super. Landskrona lyder også fin for mig... Regner med at vi kan nå en foursome runde på ca. 3 timer, så hvis vi senest starter omkring kl 17, så burde vi kunne nå rundt.
hsahirf Besvaret August 6, 2008 Rapporter Besvaret August 6, 2008 Jeg er frisk på noget golf en hverdag i næste uge, får dog svært ved at nå længere end malmöburlöv efter arbejde. Kunne det ikke være sjovt at lave et "rigtigt" arrangement ud af et Sunddebat Open (eller hvertfald af sidste runde®, hvis det skal være over flere runder) ... sætte en dato i starten af september, så folk kan nå at planlægge sig til en lør- el søndag og så spille i på hinanden følgende starttider (vi blir vel højst til 2-3 bolde?), måske endda 2 runder med en hurtig frokost imellem. For min skyld behøver vi ikke spille foursome af tidshensyn, vi kan sagtens spille hver sin bold og så have 2 (eller flere) scorer for hver runde; single/par, slagspil/stableford.
P.Hartmann Besvaret August 8, 2008 Rapporter Besvaret August 8, 2008 Jeg kunne muligvis godt være frisk, og håber på at Jeg kan finde tid til det... PH
Thomas Besvaret August 9, 2008 Rapporter Besvaret August 9, 2008 Jeg er frisk på noget golf en hverdag i næste uge, får dog svært ved at nå længere end malmöburlöv efter arbejde. Kunne det ikke være sjovt at lave et "rigtigt" arrangement ud af et Sunddebat Open (eller hvertfald af sidste runde®, hvis det skal være over flere runder) ... sætte en dato i starten af september, så folk kan nå at planlægge sig til en lør- el søndag og så spille i på hinanden følgende starttider (vi blir vel højst til 2-3 bolde?), måske endda 2 runder med en hurtig frokost imellem. For min skyld behøver vi ikke spille foursome af tidshensyn, vi kan sagtens spille hver sin bold og så have 2 (eller flere) scorer for hver runde; single/par, slagspil/stableford. Hvorfor får du svært ved at nå længere end malmøburlöv, er den ggamle mercer ved at blive syg:rolleye:
hsahirf Besvaret August 10, 2008 Rapporter Besvaret August 10, 2008 Hvorfor får du svært ved at nå længere end malmøburlöv' date=' er den ggamle mercer ved at blive syg:rolleye:[/quote'] den er ikke ny, men har det helt fint og står ikke for udskiftning foreløbig. Hvis vi skal nå 18 huller skal vi nok starte senest 17, helst før? og jeg har desværre ikke længere fri lige så tidligt som jeg plejede. Ifølge smhi lige pt ser onsdag fin ud, men det kan jo hurtigt ændre sig, så sent som igår aftes så søndag formiddag også ud til tørvejr - ikke liige det, jeg kan observere ud af mine vinduer Men jeg er hvertfald frisk på 9 eller 18 huller på Malmö efter arbejde en dag i ugen...
thsk Besvaret August 10, 2008 Rapporter Besvaret August 10, 2008 Jeg kan også følge med, helst på Tirsdag :-)
Martin_M Besvaret August 10, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret August 10, 2008 Jeg er også frisk en dag i næste uge, lad os bare sige malmø... Dog skal vi næsten se vejret an, det er ret omskifteligt for tiden. Stod i Lund i morgen kl 7, og så begyndte det at styrte ned... Så blev bilen pakket og jeg kørte hjem :(
P.Hartmann Besvaret August 10, 2008 Rapporter Besvaret August 10, 2008 Jeg er også frisk en dag i næste uge' date=' lad os bare sige malmø... Dog skal vi næsten se vejret an, det er ret omskifteligt for tiden. Stod i Lund i morgen kl 7, og så begyndte det at styrte ned... Så blev bilen pakket og jeg kørte hjem :([/quote'] Fuck hvor surt, men kan sku ikke lade vær med at smile med lidt lyd på.... :p Er der fundet en dag...
Martin_M Besvaret August 10, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret August 10, 2008 Lad os sige tirsdag eller onsdag. Jeg kan begge dage, og det ligner at vejret bliver ok.
P.Hartmann Besvaret August 10, 2008 Rapporter Besvaret August 10, 2008 Lad os sige tirsdag eller onsdag. Jeg kan begge dage' date=' og det ligner at vejret bliver ok.[/quote'] Ok, Jeg må melde fra, lige de 2 dage Jeg er på job. Ha en super runde. :th2:
Martin_M Besvaret August 10, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret August 10, 2008 hehe... så lad os blive enige om en dag efter onsdag ;o) Jge er alligevel bare på orlov :)
SweaDan Besvaret August 11, 2008 Rapporter Besvaret August 11, 2008 Hej Martin Jeg er også klar...når golfudstyret er blevet tørt efter søndag morgens regn:mad: Jeg kan fredag og hele næste uge...yes ferie til mig :D
Martin_M Besvaret August 11, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret August 11, 2008 @SweaDan - lad os finde ud af noget i næste uge. Hvis vi skal spille i denne uge, kan jeg kun torsdag. Sig til hvis i er friske, så booker jeg Malmø.
P.Hartmann Besvaret August 11, 2008 Rapporter Besvaret August 11, 2008 Jeg må desværre melde fra......
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu