7eren Skrevet August 7, 2008 Rapporter Skrevet August 7, 2008 Eftersom den nye 7er lige er landet på de tyske veje, skal man ikke være den hurtigste knallert på molen for at regne ud at e65 nu vil styrtdykke i pris. Min mening om den er at nu hvor man har vænnet sig til dens oppustede facon, og prisen også rammer et fornuftigt leje, kunne den jo være interessant at eje. Jeg har for nylig skilt mig af med min e38, som jeg var tilfreds med helt ud i fingerspidserne, og forudsat at e65eren kvalitetsmæssigt er på samme niveau tror jeg at det er en attraktiv bil for pengene. Så jeg ser frem til at høre jeres meninger og erfaringer...
Don A Besvaret August 7, 2008 Rapporter Besvaret August 7, 2008 Eftersom den nye 7er lige er landet på de tyske veje, skal man ikke være den hurtigste knallert på molen for at regne ud at e65 nu vil styrtdykke i pris. Min mening om den er at nu hvor man har vænnet sig til dens oppustede facon, og prisen også rammer et fornuftigt leje, kunne den jo være interessant at eje. Jeg har for nylig skilt mig af med min e38, som jeg var tilfreds med helt ud i fingerspidserne, og forudsat at e65eren kvalitetsmæssigt er på samme niveau tror jeg at det er en attraktiv bil for pengene. Så jeg ser frem til at høre jeres meninger og erfaringer... overvejer selv at købe en bimmer diesel, men som tidliger nævnt på sunddebat så er det nok feder med en 535 end 530-- og og nok samme for 7serie, jeg ville nok heller gå efter en 740 eller 745D da du får mere motor til den store bil.. der står lidt her http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=14219. en tråd jeg selv har oprettet, :-)
Emmi Besvaret August 7, 2008 Rapporter Besvaret August 7, 2008 hej, ingen Erfaring med e65/e66, men har læst en hel del om denne, da jeg skal overvejer at anskaffe mig sådan en. men iflg det jeg har læst så skal man købe facelift modellen da der er små fejl med før facelift modellen.. du kan prøve at kigge på denne side /7'er, til dem som ikke kender den. så er det en side kun om 7'serien.
7eren Besvaret August 7, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret August 7, 2008 overvejer selv at købe en bimmer diesel, men som tidliger nævnt på sunddebat så er det nok feder med en 535 end 530-- og og nok samme for 7serie, jeg ville nok heller gå efter en 740 eller 745D da du får mere motor til den store bil.. der står lidt her http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=14219. en tråd jeg selv har oprettet, :-) Linker du til mit eget indlæg, eller er det bare mig?
ClausN Besvaret August 7, 2008 Rapporter Besvaret August 7, 2008 Linker du til mit eget indlæg' date=' eller er det bare mig?[/quote'] Det må være en fejl!!! Tror det er denne side der menes. http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=14199
Don A Besvaret August 7, 2008 Rapporter Besvaret August 7, 2008 Det må være en fejl!!! Tror det er denne side der menes. http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=14199 jep sorry.. :-)
Don A Besvaret August 7, 2008 Rapporter Besvaret August 7, 2008 hej' date=' ingen Erfaring med e65/e66, men har læst en hel del om denne, da jeg skal overvejer at anskaffe mig sådan en. men iflg det jeg har læst så skal man købe facelift modellen da der er små fejl med før facelift modellen.. du kan prøve at kigge på denne side /7'er, til dem som ikke kender den. så er det en side kun om 7'serien. Fed side, men det står jo på vulapyk sprog. ikke ngen normle mennesker forstår det :rolleye:
Emmi Besvaret August 7, 2008 Rapporter Besvaret August 7, 2008 hehe bar rolig der er et par dansker der inde, plus mig :) ellers kan de alle engelsk heheh. har søgt masser af hjælp der inde.. bar opret dig der inde og opret et indlæg og spørg dem alt mellem himmel og jord på 7er så skal du nok få svar med det samme :)
Guest PeterK Besvaret August 8, 2008 Rapporter Besvaret August 8, 2008 overvejer selv at købe en bimmer diesel, men som tidliger nævnt på sunddebat så er det nok feder med en 535 end 530-- og og nok samme for 7serie, jeg ville nok heller gå efter en 740 eller 745D da du får mere motor til den store bil.. der står lidt her http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=14219. en tråd jeg selv har oprettet, :-) 5-serien kan slet ikke sammenlignes med 7-serien.........7-serien er stadig forholdsvis sjælden på danske plader, hvorimod 5-serien er helt almindelig, da den er forholdsvis billig i DK, hvis man leaser........ Så vil man gerne have noget anderledes, eksklusivt og superkomfort, så vælg 7-serien. Kvaliteten er god, men som alle andre store biler over 2 tons, koster den knapper i service. Bilen er jo også spækket med elektronik!!
7eren Besvaret August 8, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret August 8, 2008 5-serien kan slet ikke sammenlignes med 7-serien.........7-serien er stadig forholdsvis sjælden på danske plader, hvorimod 5-serien er helt almindelig, da den er forholdsvis billig i DK, hvis man leaser........ Så vil man gerne have noget anderledes, eksklusivt og superkomfort, så vælg 7-serien. Kvaliteten er god, men som alle andre store biler over 2 tons, koster den knapper i service. Bilen er jo også spækket med elektronik!! ENIG, og igen så tror jeg ikke der er så stor forskel på service udgifterne, set i lyset af at 5-serien er relativ dyr i service. Men er der nogle der har erfaringer omkring det mekaniske?
larscph Besvaret August 8, 2008 Rapporter Besvaret August 8, 2008 set i lyset af at 5-serien er relativ dyr i service. Almindelig service og vedeligehold på en 5-serie syntes jeg nu ikke er så dyrt igen i forhold til andre (tyske og franske mærker som jeg har erfaring med), det var i det mindste ikke den oplevelse jeg havde med min E39. At den så gik meget i stykker er en anden sag ;)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu