Sali1987 Skrevet August 7, 2008 Rapporter Skrevet August 7, 2008 Hej Skal sælge/bytte en importbil (fra tyskland) Nogen som ved med garanti at hvilke forhandlere tager imod importbiler? I dette tilfælde er der tale om en Mercedes. Det skal være i skåneprovinsen.
Basse Besvaret August 8, 2008 Rapporter Besvaret August 8, 2008 Jeg ved Hedin bil i Helsingborg gør - men prisen er ikke lige så høj som på en svensksåld. Har selv været forbi med min, og der var ingen problemer - de vil bare have den ind til en test af lak og service mv. inden de gir dig en pris. De tager ikke betaling for testen, og den tager ca. 30 min fik jeg af vide. Testen afgør self. om de vil have din bil i bytte eller ej. Bildeve i Helsingborg, tager også imod importbiler - hvis de kan få lov til at teste den - koster heller ikke penge der self. Ved ikke omkring malmø - der har jeg ikke prøvet. Ved Hedbergs i Helsingborg IKKE tager imod importbiler - ikke min i hvert fald en E430 fra 1998.
Carwash Besvaret August 8, 2008 Rapporter Besvaret August 8, 2008 Hej Skal sælge/bytte en importbil (fra tyskland) Nogen som ved med garanti at hvilke forhandlere tager imod importbiler? I dette tilfælde er der tale om en Mercedes. Det skal være i skåneprovinsen. Prøv hos Andreas, rigtig flink fyr , jeg har lige byttet min . han har import/export fra forskellige lande især Tyskland. http://www.sportbilcenter.se
larscph Besvaret August 8, 2008 Rapporter Besvaret August 8, 2008 Det kan også være jeg bare har været uheldig, men de par gange hvor vi har haft brug for at sælge en importbil har det bestemt givet den bedste pris at sælge den privat. Men det kommer måske også an på hvilken bil det er, alder, stand, osv. I vores tilfælde var det en 2002 bmw 5-serie med mange km (250.000) på bagen og en 1999 pug 406 coupe med noget færre km (120.000). Sidstnævnte var godt nok ikke let, nok meget pga farven - den var gul....
Sali1987 Besvaret August 8, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret August 8, 2008 Helt sikkert. Jeg prøver at kontakte ovennævnte forhandlere. jeg har prøvet at sælge privat... det gik ikke godt. Der er tale om en Mercedes E430 '01
larscph Besvaret August 8, 2008 Rapporter Besvaret August 8, 2008 Held og lykke med salget! Det er jo ellers en fin bil........
Sali1987 Besvaret August 8, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret August 8, 2008 Held og lykke med salget! Det er jo ellers en fin bil........ Jo tak. Det er en super bil. Eneste "problem" er at den er for dyr at køre rundt i hvad angår benzinøkonomien....:o Men umuligt er det nu ikke forhåbentlig.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu