Basse Skrevet August 9, 2008 Rapporter Skrevet August 9, 2008 Hvis der er nogle der tager den tur, eller i nærheden - så kunne jeg være interesseret i at komme med, hvis der var plads. Jeg møder generelt kl. ca. 8-8.20 i KBh, og plejer at tage afsted igen ved en 16.30-17.00 tiden.(afgangstiden kan være flexibel, dog ikke tidligere end 16.30 helst) Møde tiden skal helst ligge omkring kl. 8-8.20. Da jeg skal udenlands vedr. arbejdet et par gange om året, må det godt være en lidt flexibel ordning hehe. Men ellers må man se på det jo. Jeg arbejder ved siden af Børsen, og er allerede efter en uge rigtig træt af overfyldte øresundstog hehe.
Lulu77 Besvaret August 12, 2008 Rapporter Besvaret August 12, 2008 Hvis der er nogle der tager den tur, eller i nærheden - så kunne jeg være interesseret i at komme med, hvis der var plads. Jeg møder generelt kl. ca. 8-8.20 i KBh, og plejer at tage afsted igen ved en 16.30-17.00 tiden.(afgangstiden kan være flexibel, dog ikke tidligere end 16.30 helst) Møde tiden skal helst ligge omkring kl. 8-8.20. Da jeg skal udenlands vedr. arbejdet et par gange om året, må det godt være en lidt flexibel ordning hehe. Men ellers må man se på det jo. Jeg arbejder ved siden af Børsen, og er allerede efter en uge rigtig træt af overfyldte øresundstog hehe. Halløj. Jeg kører dagligt fra Malmö (Tygelsjö) til Søborg og har plads i min bil såfremt du skulle have lyst til at køre med. Opsamlingssted ville nok være omkring Svågertorp, så det kræver, at du kan tage derud fx. (eller et andet sted). Jeg arbejder mellem 7-16, skiftende arbejdstider, så det ser ud til at kunne passe nogenlunde med dine arbejdstider, og kunne sagtens være frisk på en fleksibel ordning, så skriv hvis det har interesse, gerne på mail : linnegatan@gmail.com :)
Basse Besvaret August 12, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret August 12, 2008 tak for tilbudet - dog er det ikke attraktivt, hvis jeg skal tage bussen ud til svågertorp - så går det lige så hurtigt med toget hehe. Det tager alligevel 15 min ca. plus jeg skal op og vente på bussen og den er altid forsinket om morgenen. men hvor ville du evt. smide mig af ? og hvor lang tid tager det ca. til den plads ? Basse
Lulu77 Besvaret August 19, 2008 Rapporter Besvaret August 19, 2008 Hm, nej det har du måske nok ret i ... og det bliver for meget transporttid for mig hvis jeg skal indenom Malmø inden jeg kører. Håber du finder en bedre løsning :)
Basse Besvaret August 19, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret August 19, 2008 ja, håber jeg også - er træt af alle de mennesker i tog,bus og metro- og spildt ventetid. Men syns også 5k pr. måned for at tage min bil solo, blir for meget i længden. Kunne leve med at blive smidt af på amager, ved en metro station sågar hehe - bare jeg slipper for tog og bus hehe. Men kræver der er en der kører hjemmefra i nærheden af mig jo(cykel ell. gåafstand fra vitemöllegatan) :D ellers ryger fidussen. Og p plads på svågertorp er der pt. 6 måneders ventetid på :(
Basse Besvaret August 19, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret August 19, 2008 Er det kun mig der kan se mit eget svar mon ? - den opdatere ikke ude i debatten :(
Gio Besvaret August 19, 2008 Rapporter Besvaret August 19, 2008 Er det kun mig der kan se mit eget svar mon ? - den opdatere ikke ude i debatten :(Virker fint - begge steder
sup3rior Besvaret August 20, 2008 Rapporter Besvaret August 20, 2008 Men kræver der er en der kører hjemmefra i nærheden af mig jo(cykel ell. gåafstand fra vitemöllegatan) :D ellers ryger fidussen. Vitemöllegatan som i den der løber parallelt med Amiralsgatan?
Lasse Besvaret August 20, 2008 Rapporter Besvaret August 20, 2008 Jeps! Jeg er også med på noget samkørsel hvis det kommer ned i en rimelig pris og jeg kan også "betale" i gratis parkering i city! Dog skal jeg på barsel i en længere periode fra midten af oktober.
Basse Besvaret August 20, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret August 20, 2008 Vitemöllegatan som i den der løber parallelt med Amiralsgatan? Det er korrekt :-) Skal heller ikke generer mig at køre i bil ud til et mødested, bare den kan parkeres derude også - uden at skulle betale en milliard :-)
sup3rior Besvaret August 21, 2008 Rapporter Besvaret August 21, 2008 Tror mit arbejdsmønster er for uregelmæssigt til den slags, desværre... Kører ellers fra Amiralsgatan til KBH og retur hver dag...
sup3rior Besvaret August 22, 2008 Rapporter Besvaret August 22, 2008 Jeg har nok for uregelmæssige mødetider til at det kan lade sig gøre, desværre :(
Basse Besvaret August 22, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret August 22, 2008 Sjovt, nu kan jeg se den besked du lavede igår superior - men kunne ikke se den før du reposted hehe. Det er ok, har valgt selv at tage min bil hver dag - koste hvad det vil. gider ikke bus,tog og metro - når jeg kan kommer på job på 55min, fremfor 1t20 min. hver vej.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu