Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Vi har udpeget 10 strækninger på Sjæl*land, fordi vi har taget hensyn til, at det skal være enkelt, så vi ikke skal bruge så meget mandskab f.eks. når vi skal tømme for bl.a. film," sig*er poli*tiinspektør Helge Holbek. Fedt mon de skyder det på 35mm film. He troet sgu det var digitalt som blev sendt direkte til deres com.. så er det bare hvor det kommer op. jeg sætter 100kr på at der kommer et op på motorring 3.
Besvaret

Hvordan er reglerne egentlig med disse fartfælder i Tyskland, jeg blev for et par år siden "filmet" et stykke øst for Berlin og har sku aldrig set nogen bøde. Er det meget normalt at der aldrig kommer noget, eller var jeg heldig?

Også derfor jeg har vendt min nr plade om......Sparede mig lige for MANGE euro nede ved Magdeburg.......:lol:
Besvaret

Så hut jeg hvisker, så er de begyndt at sende ud af landet...... Men du må ikke hænge mig op på det. Noget med et EU direktiv osv..... Kan ikke huske hvor jeg læste det.....

Besvaret

Nu kører jeg jo aldrig for hurtigt herhjemme ;) men havde samme oplevelse sidste år på vej hjem fra Prag gennem Tyskland. Jeg smilede til kameraet, men har heller aldrig modtaget bonen :lol: Nu var det ikke voldsomt for hurtigt der blev kørt, så mon ikke der ses på, om det kan betale sig at sætte en større administrativt efterforskning igang for at knalde folk for en mindre ;) overtrædelse af hastigheden? God weekend folkens

Besvaret

Jeg kørte nu en del for stærkt faktisk, kom igennem et sving i kuperet tærren og der stod sku et by skildt og et fart kamera:flov: Men jeg må heller passe bedre på næste gang vi skal der ned, og det er sikkert snart:rolleyes:

Så hut jeg hvisker, så er de begyndt at sende ud af landet...... Men du må ikke hænge mig op på det. Noget med et EU direktiv osv..... Kan ikke huske hvor jeg læste det.....
Nu kører jeg jo aldrig for hurtigt herhjemme men havde samme oplevelse sidste år på vej hjem fra Prag gennem Tyskland. Jeg smilede til kameraet, men har heller aldrig modtaget bonen Nu var det ikke voldsomt for hurtigt der blev kørt, så mon ikke der ses på, om det kan betale sig at sætte en større administrativt efterforskning igang for at knalde folk for en mindre overtrædelse af hastigheden? God weekend folkens
Besvaret
Også derfor jeg har vendt min nr plade om......Sparede mig lige for MANGE euro nede ved Magdeburg.......:lol:
Ahva? På hovedet?? Med ydersiden indad?? oh well, den ene trafikforseelse er vel lige så god som den anden... så hvorfor nøjes med en, når man kan få to? ;)
Besvaret
Kræver de kunne tyde mit nr' date=' men det er der nok ikke mange chancer for.....Der sidder et kæmpe klistermærke på bagsiden......:lol:[/quote'] Hvordan siger du din nr.plade er monteret foran?
Besvaret

Jeg har bare vendt den om med bagsiden udad...... Så sidder der et kæmpeklistermærke bagpå der dækker over de 3 tal.......:D

Hvordan siger du din nr.plade er monteret foran?
Besvaret
Jeg har bare vendt den om med bagsiden udad...... Så sidder der et kæmpeklistermærke bagpå der dækker over de 3 tal.......:D
hvorfor kører du ikke bare uden plader så? Så slipper du for alt klistret og det er lige så ulovligt ;)
Besvaret
Hehe, jeg ved sku ikke om det er en joke eller hva :D
Besvaret
Det er sku ikke en joke..Du er velkommen til at kigge forbi og se......:D
Hehe... så ved man da hvem der kommer forbi når der kommer en lavtflyvende RS6'er med omvendt nummerplade mm. :tongue2:
Besvaret

Indtil videre skal "stærekasserne" stå:

207 mellem Slangerup - Farum 14 mellem Roskilde - Ringsted

6 mellem Roskilde - Køge Gentoftegade, Gentofte Brogårdsvej, Gentofte Gersonsvej, Gentofte

Besvaret

Uhyre velvalgte strækninger....... Især inde midt i skoven imellem Farum og Slangerup...... Der kommer jo rasende mange myg ud på vejen. Er det ikke på tide vi får et lyskryds på Peberholm, så myggene kan krydse motorvejen i sikkerhed???

Indtil videre skal "stærekasserne" stå:

207 mellem Slangerup - Farum 14 mellem Roskilde - Ringsted

6 mellem Roskilde - Køge Gentoftegade, Gentofte Brogårdsvej, Gentofte Gersonsvej, Gentofte

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...