Superman22 Skrevet August 11, 2008 Rapporter Skrevet August 11, 2008 Heysa, har læst lidt mere herinde på siden inden jeg oprettede mig, hvilket jeg så gjorde idag. Så hej! Vil gerne vide hensyn til tyske biler, hvorfor det er bedre at importere fra tyskland, de tyske biler, man vil jo tabe på det hvis man så sælger en importeret bil senere hen, hvis man så vil sælge.. da den ik er 'svensksåld' Og har i nogle hjemmesider ligesom blocket.se med tyskebiler? altså tysk hjemmeside ligesom mobile.de, men har fundet ud af der er mange fuppere derinde og gider ikke blive taget på røven og gå til tyskland og så finde ingenting, og bare fup og fidus. Tak på forhånd.. ps.. hvad er der galt med Audi og BMW i malmø? Hvorfor er de så dårlige, som i siger? Var ellers intra at købe en Q7 derfra, måske skulle jeg købe fra lund eller helsingborg istedet..? Eller tyskland ;o)
dkrath Besvaret August 11, 2008 Rapporter Besvaret August 11, 2008 Heysa' date=' har læst lidt mere herinde på siden inden jeg oprettede mig, hvilket jeg så gjorde idag. Så hej![/quote'] Hej, og velkommen til siden! Grunden til, at jeg importerer fra Tyskland er, at markedet er meget større i Tyskland. Det er derfor meget nemmere at finde den model man vil have i den farve man vil have og med det rette udstyr. Ofte er det også sådan, at bilerne er billigere i Tyskland, så der er også lidt at hente der. mobile.de er klart den foretrukne og jeg har aldrig oplevet nogle problemer med fupmagere. Ellers er det autoscout24.de, som også er en fin side. Ja selv tak da :) De har en helt ekstremt ringe service - derfor mange holder sig væk
Superman22 Besvaret August 11, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret August 11, 2008 Heysa igen! Tak for hurtige og gode svar! Har kigget på denne Audi A5: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=62248987&pageNumber=3&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=31&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&fuel=PETROL&minFirstRegistrationDate=2007-01-01&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&maxMileage=50000&customerIdsAsString=〈=de&tabNumber=1 Hva syntes i om den her? Tror i den her er fup? Og hvordan kan man tjekke? Deres hjemmeside eller?.. Deres side er airportcars24.de! Syntes den er rimelig billig med alle de ting der er i, får du ikke her i sverige, og slet ik i DK for de penge. Det er 38.275 EU - 359.19kr Svenske - 285.526kr danske! Billigt for mig! Så jep hva syntes i?
credde Besvaret August 11, 2008 Rapporter Besvaret August 11, 2008 Heysa igen! Tak for hurtige og gode svar! Har kigget på denne Audi A5: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=62248987&pageNumber=3&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=31&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&fuel=PETROL&minFirstRegistrationDate=2007-01-01&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&maxMileage=50000&customerIdsAsString=〈=de&tabNumber=1 Hva syntes i om den her? Tror i den her er fup? Og hvordan kan man tjekke? Deres hjemmeside eller?.. Syntes den er rimelig billig med alle de ting der er i, får du ikke her i sverige, og slet ik i DK for de penge. Det er 38.275 EU - 359.19kr Svenske - 285.526kr danske! Billigt for mig! Så jep hva syntes i? Hov, du skal lige være opmærksom på, at er bilen under 6 måneder gammel og har kørt mindre end 6000 km så skal der svares moms af bilen ved import til Sverige, da bilen betragtes som værende helt ny.
Buddha Besvaret August 11, 2008 Rapporter Besvaret August 11, 2008 Ja men kun differencen på momsen og ikke de 25%.... Hov' date=' du skal lige være opmærksom på, at er bilen under 6 måneder gammel og har kørt mindre end 6000 km så skal der svares moms af bilen ved import til Sverige, da bilen betragtes som værende helt ny.[/quote']
Superman22 Besvaret August 11, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret August 11, 2008 Svensk moms, tror du det bliver meget? Men ja, er der en regel for det du sagde? Skal jeg så finde en bil som har koert 6000km mer og er mere en 6 mån gammel, for at slippe det der moms? Eller er det ik så galt, det svenske moms..
larscph Besvaret August 11, 2008 Rapporter Besvaret August 11, 2008 Eller er det ik så galt' date=' det svenske moms.. det danske er jo noget andet [/quote'] Momsen er 25% i både Danmark og Sverige faktisk... ;) Til gengæld er der lige den der lille afgift på 180% som lægges på før momsen i Danmark - dét gør forskellen... :p
Buddha Besvaret August 11, 2008 Rapporter Besvaret August 11, 2008 Nej Lars.....FØRST lægger de momsen OVENI importprisen og SÅ kommer de 180%.......;) Momsen er 25% i både Danmark og Sverige faktisk... ;) Til gengæld er der lige den der lille afgift på 180% som lægges på før momsen i Danmark - dét gør forskellen... :p
Buddha Besvaret August 11, 2008 Rapporter Besvaret August 11, 2008 Iøvrigt er det bare at finde en der er mere end 6 mdr gammel.....Skidt med km. Det kan laves om.....;)
Don A Besvaret August 11, 2008 Rapporter Besvaret August 11, 2008 Heysa igen! Tak for hurtige og gode svar! Har kigget på denne Audi A5: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=62248987&pageNumber=3&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=31&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&fuel=PETROL&minFirstRegistrationDate=2007-01-01&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&maxMileage=50000&customerIdsAsString=〈=de&tabNumber=1 Hva syntes i om den her? Tror i den her er fup? Og hvordan kan man tjekke? Deres hjemmeside eller?.. Deres side er airportcars24.de! Syntes den er rimelig billig med alle de ting der er i, får du ikke her i sverige, og slet ik i DK for de penge. Det er 38.275 EU - 359.19kr Svenske - 285.526kr danske! Billigt for mig! Så jep hva syntes i? ikke nok med du skal betale moms. den er med MANUEL gear :th2:
Don A Besvaret August 11, 2008 Rapporter Besvaret August 11, 2008 Iøvrigt er det bare at finde en der er mere end 6 mdr gammel.....Skidt med km. Det kan laves om.....;) hey buddha. regner du med at kigge fordi idag?? er her til MAX 17:00 idag :)
Superman22 Besvaret August 11, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret August 11, 2008 Nå okay wow.. nok det jeg mente så :) Men vidste faktisk ikke det med momsen er det samme. Har ikke så meget forstand, så det er altid godt jeg blir lidt kvik i det område. Er 25% Moms så fra 359.190 for bilen, så er det 87.000 svenske(359.000/4) som jeg skal betale yderligere for momsen også? går jo lige op i 450.000 som jeg kan købe en bil her for med samme ting, tror jeg..
Buddha Besvaret August 11, 2008 Rapporter Besvaret August 11, 2008 Nej..... Jeg har lige fået 2 sider ind ad døren....Så dem skal jeg lige være klar med.....:) Jeg kører nok direkte til Køge kl 17. Jeg er hjemme tirsdag og torsdag for at passe børn...:D hey buddha. regner du med at kigge fordi idag?? er her til MAX 17:00 idag :)
Superman22 Besvaret August 11, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret August 11, 2008 ikke nok med du skal betale moms. den er med MANUEL gear :th2: Ska man også betale for manuel gear, haha! Eller er auto gear bare bedre :)
Don A Besvaret August 11, 2008 Rapporter Besvaret August 11, 2008 Nej..... Jeg har lige fået 2 sider ind ad døren....Så dem skal jeg lige være klar med.....:) Jeg kører nok direkte til Køge kl 17. Jeg er hjemme tirsdag og torsdag for at passe børn...:D er det en højre og en venstre side
Buddha Besvaret August 11, 2008 Rapporter Besvaret August 11, 2008 Næææ, det var 2 kunder.......Så jeg fik lidt travlt. Det er hårdt at starte op efter ferien........:D er det en højre og en venstre side
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu