Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej med jer! Hvad sker der for Mercedes i Malmø's service? Har en AMG i dag og har været ok tilfreds med deres værksted/service. Nu er jeg så på udkig efter ny bil og overvejer kraftigt den nye M3 eller C63. Hos BMW var det intet problem at få en tid til en prøvetur af M3eren, men hos Mercedes er de blevet ved med at sige, at de har en inden for et par uger.... Det har de så gjort i nogle måneder... Er det normalt service niveau fra Mercedes Malmø?

Besvaret

Tja jeg har selv fravalgt MB Malmö til service fordi deres værksted er det mindst servicemindede jeg har oplevet i Sverige hidtil - det virkede nærmest somom de ikke gad servicere folks biler. (Det udførte arbejde var dog helt i orden.) Dit problem lyder dog for mig mest som om det er organisationen hos Mercedes Sverige og ikke Mercedes Malmö det har et problem. Hvad med at prøve bilgruppen i lund. (http://www.bilgruppenlund.se/) De skulle have en holdende til salg.

Besvaret

Tak! De var noget hurtigere i replikken - jeg kunne bare ringe til dem i næste uge og lave en aftale om en prøvekørsel (jeg kan ikke denne weekend)... :)Imponerende at det der har været så svært for Mercedes Malmø kunne være så let...

Besvaret
Skal det være Mercedes' date=' så kør til Ystad. Bedre service skal man lede længe efter.....[/quote'] Helt enig. Bruger dem også selv til service efter min oplevelse sidste år hos MB Malmö. Men deres udbud af nye biler i salgsafdelingen er jo ikke ligefrem det mest imponerende.
Besvaret
Hej med jer! Hvad sker der for Mercedes i Malmø's service? Har en AMG i dag og har været ok tilfreds med deres værksted/service. Nu er jeg så på udkig efter ny bil og overvejer kraftigt den nye M3 eller C63. Hos BMW var det intet problem at få en tid til en prøvetur af M3eren, men hos Mercedes er de blevet ved med at sige, at de har en inden for et par uger.... Det har de så gjort i nogle måneder... Er det normalt service niveau fra Mercedes Malmø?
Det er fordi de ved du henter en i Tyskland, så du er kun "interessant" set ud fra et servicemæssigt perspektiv!!:th2:
Besvaret

Rart at vide hvad jeg kan vente fra MB i Malmø. Jeg får en R-klasse leveret på fredag og det kunne da være at jeg skulle køre til Service i Ystad i stedet. Sjovt nok så er Citroen (som jeg nu) i Malmø også totalt skod, men i Ystad har de helt styr på det.

Besvaret
Det er fordi de ved du henter en i Tyskland' date=' så du er kun "interessant" set ud fra et servicemæssigt perspektiv!!:th2:[/quote'] Synes stadig det er dårlig service - så kan de da bare melde klart ud i stedet; "vi kan se du har hentet din nuværende bil i Tyskland, så vi kan desværre ikke tilbyde dig en prøvetur". Så slap jeg da for, at spilde min tid... Men jeg tror du har ret - hver gang jeg har snakket med dem, har de bedt om mit registreringsnummer... Men set i lyset af at jeg normalt har brugt dem til service mv. synes jeg da kun, at det er endnu dårligere..
Besvaret
Synes stadig det er dårlig service - så kan de da bare melde klart ud i stedet; "vi kan se du har hentet din nuværende bil i Tyskland, så vi kan desværre ikke tilbyde dig en prøvetur". Så slap jeg da for, at spilde min tid... Men jeg tror du har ret - hver gang jeg har snakket med dem, har de bedt om mit registreringsnummer... Men set i lyset af at jeg normalt har brugt dem til service mv. synes jeg da kun, at det er endnu dårligere..
De har en dansk Platschef hos bilgruppen i Lund, min kammi købte bil der, udmærket service deroppe...
Besvaret
Synes stadig det er dårlig service - så kan de da bare melde klart ud i stedet; "vi kan se du har hentet din nuværende bil i Tyskland, så vi kan desværre ikke tilbyde dig en prøvetur". Så slap jeg da for, at spilde min tid... Men jeg tror du har ret - hver gang jeg har snakket med dem, har de bedt om mit registreringsnummer... Men set i lyset af at jeg normalt har brugt dem til service mv. synes jeg da kun, at det er endnu dårligere..
En af de mest kendetegnende ting ved svenskere er at de ikke siger hvad de mener!!!! Jeg kender mange svenskere som siger at det bedste ved DK er at vi siger tingene som de er og vi er ikke bange for en konstruktiv diskution etc.!!! Man skal selvfølgelig ikke skære alle over en kam, men tendensen er KLAR!!!
Besvaret
En af de mest kendetegnende ting ved svenskere er at de ikke siger hvad de mener!!!! Jeg kender mange svenskere som siger at det bedste ved DK er at vi siger tingene som de er og vi er ikke bange for en konstruktiv diskution etc.!!! Man skal selvfølgelig ikke skære alle over en kam, men tendensen er KLAR!!!
Jeg kender også mange svensker der siger at værste ved DK er at I ALTID skal sige tingene som de er og at I ALTID ønsker en diskussion... Man skal selvfølgelig ikke skære alle over en kam osv.. :)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...