Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Jeg har mega behov for hjælp mandag til at hente noget i BARA. det er nogen nye persinner jeg har købt som skal hentes der. og da jeg selv er i tyskland og hente bil med en kammi. Er der opstået et problem jo. Jeg vil godt betale lidt for det hvis det er. evt en ramme dansk øl :) og skal nok hente det hos personen igen tirsdag. der skal betales kontant men kan uden problem komme forbi med kontanter inden søndag morgen til den der nu vil hjælpe. Dette vil være en rigtig stor hjælp hvis der er en der vil gøre det for mig.. Mit nummer er 23-62-70-27 eller 28-10-67-76 eller her på sunddebat. de vil godt vide en ca tid mandag så jo hurtiger jo bedre. Håber på jeres hjælp. Hilsen Martin Andersen

Besvaret

Hej Martin Ikke fordi jeg tilbyder min hjælp da jeg ikke kan mandag, men jeg studsede lidt over hvad bara er, hvor det ligger osv. ? bara.se giver intet, ligesom bara på google = letpåklædte damer og på hitta er der heller intet

Besvaret

Heyy Martin.....Kan du ikke lige fange mig senere på mobilen???? Jeg henter dem gerne for dig...... Skal bare være sikker på jeg kan.!! Men ring lige iaften, så har jeg lige kigget i Rikkes kalender.....Og se hvor meget hun har at lave...

Jeg har mega behov for hjælp mandag til at hente noget i BARA. det er nogen nye persinner jeg har købt som skal hentes der. og da jeg selv er i tyskland og hente bil med en kammi. Er der opstået et problem jo. Jeg vil godt betale lidt for det hvis det er. evt en ramme dansk øl :) og skal nok hente det hos personen igen tirsdag. der skal betales kontant men kan uden problem komme forbi med kontanter inden søndag morgen til den der nu vil hjælpe. Dette vil være en rigtig stor hjælp hvis der er en der vil gøre det for mig.. Mit nummer er 23-62-70-27 eller 28-10-67-76 eller her på sunddebat. de vil godt vide en ca tid mandag så jo hurtiger jo bedre. Håber på jeres hjælp. Hilsen Martin Andersen

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...