Mrsgenc Skrevet August 14, 2008 Rapporter Skrevet August 14, 2008 Hej Alle Har et lille problem med mit anlæg i min bil. Pludselig idag da jeg skulle afsted på arbejde stod mit ur pludselig 1/2 time bagud, og mit anlæg stod på SAFE?? Jeg ved af gode grunde jeg har noget liggende derhjemme på papir fra Audi på, hvis fejlen skulle dukke op. Er det noget I har prøvet før Jer der har en Audi, og kan jeg udbedre det uden at kører den til DIN BIL i Malmø, da jeg ikke er tiltrukket af deres dårlige service. Helllpppp:flov:
AOG Besvaret August 14, 2008 Rapporter Besvaret August 14, 2008 Nu er jeg jo ikke ekspert, men har selv en A6'er, og der er noget med, at anlægget ikke kan spille, hvis man forsøger at stjæle det (en lille sikkerhed, som alle anlægstyve forhåbentlig er klar over). Ikke at nogen nødvendigvis har forsøgt på dette, men det kan jo være, at noget er løst bagved, så anlægget "tror" at nogen stjæler det nu. Det lyder dumt, men ved ikke lige, hvordan jeg ellers skal forklare det :p Hvis anlægget er låst nu, så skal du have en kode af Audi, og så er du nok nødt til at kontakte DIN BIL - sorry
Mrsgenc Besvaret August 14, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret August 14, 2008 Gudske tak og lov for jeg har en kode fra dem, men den ligger selvfølgelig derhjemme Men jeg har ingen tal knapper på det intergreret anlæg, - det skal nok blive sjovt Men 1000 tak for hjælpen.
Peter H. Besvaret August 14, 2008 Rapporter Besvaret August 14, 2008 Hej Alle Har et lille problem med mit anlæg i min bil. Pludselig idag da jeg skulle afsted på arbejde stod mit ur pludselig 1/2 time bagud, og mit anlæg stod på SAFE?? Jeg ved af gode grunde jeg har noget liggende derhjemme på papir fra Audi på, hvis fejlen skulle dukke op. Er det noget I har prøvet før Jer der har en Audi, og kan jeg udbedre det uden at kører den til DIN BIL i Malmø, da jeg ikke er tiltrukket af deres dårlige service. Helllpppp:flov: I din instruktionsbog er der et kort hvor der står din radio code på,og der står også hvordan du skal taste den ind :).. Og hvis det ikke virker må du jo et smut forbi mig så fixér vi det..
Gio Besvaret August 14, 2008 Rapporter Besvaret August 14, 2008 Har et lille problem med mit anlæg i min bil. Pludselig idag da jeg skulle afsted på arbejde stod mit ur pludselig 1/2 time bagud, og mit anlæg stod på SAFE??Ingen der har studset over hvorfor det pludselig er gået i SAFE-mode!? Mener, uden at vide det 100%, at det sker mere eller mindre automatisk, hvis strømmen har været taget. Alternativt, så kunne tordenvejret i går have skylden. Der er efterhånden så meget elektronik i vores biler og omgivelser, at en EMP-bombe ville nulstille hele hverdagen
Mrsgenc Besvaret August 14, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret August 14, 2008 Jamen altså med hjælp, 1000 tak:) Nu vil jeg prøve med den manual og kode jeg har fundet frem, spændende...:D
MissCath Besvaret August 14, 2008 Rapporter Besvaret August 14, 2008 Du holder hmm... Jeg har jo ikke min længere, men du holder vist FM og SCAN inde. Så skifter SAFE til 1000 og så kan du bladre i tallene med kanal-knapperne (1-6) og taste din kode ind på den måde. Når du så har tastet ind, så trykker du på de to første taster igen - og radioen er låst op. Den går KUN på SAFE hvis strømmen har været taget. ;)
Mrsgenc Besvaret August 14, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret August 14, 2008 Men skal jeg så være bange for mit batteri er ved at være færdigt, eller sker det en gang imellem for batterier i biler
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu