Lollikken Skrevet August 17, 2008 Rapporter Skrevet August 17, 2008 Hep Lille Asta (aka Plet) er ny i Sverige (Malmø området) og søger en hvalp at lege med. Asta er en Olde English Bulldog på lidt over 2 måneder og vejer på nuværende tidspunkt nok en omkring 3 kilo, så en hvalp i lignende "vægtklasse" ville være at foretrække (f.eks. ville en Chihuahua hvalp nok blive tromlet lidt omkuld). Er der nogen der er interesseret? Cheers
michael og carina Besvaret August 17, 2008 Rapporter Besvaret August 17, 2008 Kæft hvor er den sød. Vores han som elsker og lege vejer dog 60 kg, men tror stadig han er hvalp når han leger. Så det må blive når Asta bliver noget større:)
SanneJ Besvaret August 18, 2008 Rapporter Besvaret August 18, 2008 Hep Lille Asta (aka Plet) er ny i Sverige (Malmø området) og søger en hvalp at lege med. Asta er en Olde English Bulldog på lidt over 2 måneder og vejer på nuværende tidspunkt nok en omkring 3 kilo, så en hvalp i lignende "vægtklasse" ville være at foretrække (f.eks. ville en Chihuahua hvalp nok blive tromlet lidt omkuld). Er der nogen der er interesseret? CheersEr du sikker på han ikke vejer mere end 3 kilo:confused: min mors toy-puddel vejer omkring 3 kilo og din lille krabat der ser da noget större ud:) Bortset fra det så går det nu fint for vores 12 uger gamle hvalp(rottweiler på knapt 12 kilo) at lege med den lille puddel -den er da ikke blevet ädt endnu:laugh:
Kira Besvaret August 18, 2008 Rapporter Besvaret August 18, 2008 12 kg sådan :-) - Så kan de jo snart lege sammen ham og Chippen Hun vil sikkert også gerne lege med Asta - men sig til når vægten kommer lidt op - min vejer 25 kg og vil gerne tromle lidt
Lollikken Besvaret August 18, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret August 18, 2008 Er du sikker på han ikke vejer mere end 3 kilo:confused: min mors toy-puddel vejer omkring 3 kilo og din lille krabat der ser da noget större ud:) Bortset fra det så går det nu fint for vores 12 uger gamle hvalp(rottweiler på knapt 12 kilo) at lege med den lille puddel -den er da ikke blevet ädt endnu:laugh: Måske vejer hun mere end 3 kilo .. jeg målte bare på gefühl, eftersom vores vægt er løbet tør for batteri =) Fesne digital vægte. Hun er dog stadig et afkom af en American Bulldog så lidt vægt har hun bag sig. Ligeledes har hun ingen problemer med at "angribe" vores 12-15 kg Amerikanske Cocker. Frygt er ikke en mulighed :D
Kira Besvaret August 18, 2008 Rapporter Besvaret August 18, 2008 Bliver hun væltet af hunde hun ikke kender, så kan det være hun pludselig kommer til at kende til frygt - og det ville være synd
Nanna Besvaret August 19, 2008 Rapporter Besvaret August 19, 2008 Jeg har Harry som er en cairnterrier paa snart 6 maaneder. Han vejer et sted mellem 5 og 6 kilo. Harry er altid klar til at lege, saa I kan bare sige til. Nanna
Lollikken Besvaret August 20, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret August 20, 2008 Bliver hun væltet af hunde hun ikke kender' date=' så kan det være hun pludselig kommer til at kende til frygt - og det ville være synd[/quote'] Ja det ville det, men det lader ikke til at hun er bange for at få nogle tæsk (altså i leg med cockeren). Frygt har dog fået et ansigt. Tomme alu dåser ... de er farlige! De siger en forfærdelig lyd når de kurrer hen af jorden (f.eks. når man snuser til dem) og så har de allieret sig med skraldespande der står lige bag ved den stakkels hvalp og som hun selvfølgelig banker hovedet direkte ind i. =)
Lollikken Besvaret August 20, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret August 20, 2008 Jeg har Harry som er en cairnterrier paa snart 6 maaneder. Han vejer et sted mellem 5 og 6 kilo. Harry er altid klar til at lege, saa I kan bare sige til. Nanna Det kunne være hyggeligt. Jeg smider lige en PM.
Missarhh Besvaret August 22, 2008 Rapporter Besvaret August 22, 2008 Vi har Anton (fransk bulldog, 1 år) og Oskar (Mops, 6 måneder), som meget gerne vil have nogle playdates. Nu er vi lige flyttet til Svedala, men vi vil gerne køre lidt for det. Smid evt. en PB, hvis det frister :)
M&M's Besvaret September 10, 2008 Rapporter Besvaret September 10, 2008 Vores Cane Corso hvalp Luna (10 uger, 10 kg) søger også nye legekammerater i Malmö/Lund området. Send os en PM hvis det har interesse :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu