MC Manden Skrevet August 17, 2008 Rapporter Skrevet August 17, 2008 Hey Steen/Gio Måske I skulle tjekke tiden på serveren ? Den kører vist på "vintertid"
Sali1987 Besvaret August 17, 2008 Rapporter Besvaret August 17, 2008 Hey Steen/Gio Måske I skulle tjekke tiden på serveren ? Den kører vist på "vintertid" Prøv at redigere din profil. Nærmere bestemt under: "rediger egenskaber" Der kan du indstille tidszonen :)
Gio Besvaret August 17, 2008 Rapporter Besvaret August 17, 2008 Prøv at redigere din profil. Nærmere bestemt under: "rediger egenskaber" Der kan du indstille tidszonen :)Bingo :th2: Klassiker - som jeg også selv blev fanget af engang
MC Manden Besvaret August 17, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret August 17, 2008 Ok.. så er det vist klaret... Men, hvorfor pokker er det lige pludselig ændret ?
Sali1987 Besvaret August 17, 2008 Rapporter Besvaret August 17, 2008 Ok.. så er det vist klaret... Men' date=' hvorfor pokker er det lige pludselig ændret ?[/quote'] ..... selvfølgelig har den ændret sig selv
Gio Besvaret August 17, 2008 Rapporter Besvaret August 17, 2008 Men' date=' hvorfor pokker er det lige pludselig ændret ?[/quote']Jeg skrev om det i en tidligere tråd herinde, da jeg også var ude for at tiden pludselig var bork'ed - uden jeg havde pillet ved noget. Spekulér ikke så meget over det - det er heldigvis let at fikse.
MC Manden Besvaret August 17, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret August 17, 2008 ..... selvfølgelig har den ændret sig selv Tja... jeg har ikke ændret noget, har heller ikke nulstillet cookies eller lign... Det undre mig bare at tiden tidligere har passet men at den her til aften ikke fungere som det plejer ? Og, hvis Gio så er "røget i fælden" et par gange, så sker det vel tilfældigt ?
Sali1987 Besvaret August 17, 2008 Rapporter Besvaret August 17, 2008 Tja... jeg har ikke ændret noget, har heller ikke nulstillet cookies eller lign... Det undre mig bare at tiden tidligere har passet men at den her til aften ikke fungere som det plejer ? Og, hvis Gio så er "røget i fælden" et par gange, så sker det vel tilfældigt ? Meget underligt at det skulle ske tilfældigt... kunne forstå hvis dette var sket generelt... men tjaa... hvis andre har oplevet det så er der måske noget galt...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu