larscph Skrevet August 18, 2008 Rapporter Skrevet August 18, 2008 Jeg syntes remoten i nøglerne til min 2006 BMW 330 har en mildest talt luset rækkevidde, hvis man er mere end et par meter fra bilen reagerer den ikke på den. Er det "by design" eller er der mon noget andet der kan gøres? Der er sådan nogen med opladeligt batteri der lades når nøglen sidder i bilen, så der er ikke tale om at batteriet skal skiftes. Begge nøglerne til bilen er "lige dårlige".
JakobH Besvaret August 18, 2008 Rapporter Besvaret August 18, 2008 davs lars. Det er en sedan du har ik?
larscph Besvaret August 18, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret August 18, 2008 Jow... 330 e90 sedan...
JakobH Besvaret August 18, 2008 Rapporter Besvaret August 18, 2008 hmm det mente jeg også og det havde været sjovere hvis det var en touring for så var det højst sandsynligt vand i antenneforstærkeren. Men den fejl har sedan´en ikke. Men hvis du vil kan jeg smide en tester på den når jeg kommer tilbage på værkstedet efter min ferie. dvs. i starten af september. Det kan jo være der ligger en fejl et eller andet sted og genere.
larscph Besvaret August 18, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret August 18, 2008 Det ville være cool hvis du gider... :th2:
JakobH Besvaret August 18, 2008 Rapporter Besvaret August 18, 2008 det kan du tro. Der går som sagt bare lige små 2 uger inden min ferie er overstået, men så vil jeg gerne kigge på det.
Peter H. Besvaret August 18, 2008 Rapporter Besvaret August 18, 2008 Jeg syntes remoten i nøglerne til min 2006 BMW 330 har en mildest talt luset rækkevidde, hvis man er mere end et par meter fra bilen reagerer den ikke på den. Er det "by design" eller er der mon noget andet der kan gøres? Der er sådan nogen med opladeligt batteri der lades når nøglen sidder i bilen, så der er ikke tale om at batteriet skal skiftes. Begge nøglerne til bilen er "lige dårlige". Det kan väre at dit batt er defekt,det er jo det samme som en mobilbatt de holder jo heller ikke så länge
larscph Besvaret August 18, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret August 18, 2008 Men begge nøgler? Efter 50.000 km..... Oh well... Er det noget man kan skifte mon? Den virker ret "sammensvejset" sådan en nøgle....
Emmi Besvaret August 18, 2008 Rapporter Besvaret August 18, 2008 hej, er du sikker på at din key er med genopladlig batteri for der findes to forskellige nøgle version... her er hva jeg fandt på nettet.: Replacing the battery The remote control for convenient access contains a battery that will need to be replaced from time to time. 1. Take the integrated key out of the remote control, refer to page 28. 2. Remove the cover. 3. Insert the new battery with the plus side facing up. 4. Press the cover on to close. tjek linket, måske hjælper det lidt
Emmi Besvaret August 18, 2008 Rapporter Besvaret August 18, 2008 har lige fundet dette link.. hvor de diskuter om det samme bar amerikanske model
larscph Besvaret August 19, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret August 19, 2008 Tak for de links Emmi... Den ER med opladeligt batteri min nøgle - men (desværre) tyder det andet link jo så på at jeg ikke er den eneste der har problemer med rækkevidden.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu