Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Jeg syntes remoten i nøglerne til min 2006 BMW 330 har en mildest talt luset rækkevidde, hvis man er mere end et par meter fra bilen reagerer den ikke på den. Er det "by design" eller er der mon noget andet der kan gøres? Der er sådan nogen med opladeligt batteri der lades når nøglen sidder i bilen, så der er ikke tale om at batteriet skal skiftes. Begge nøglerne til bilen er "lige dårlige".

Besvaret

hmm det mente jeg også og det havde været sjovere hvis det var en touring for så var det højst sandsynligt vand i antenneforstærkeren. Men den fejl har sedan´en ikke. Men hvis du vil kan jeg smide en tester på den når jeg kommer tilbage på værkstedet efter min ferie. dvs. i starten af september. Det kan jo være der ligger en fejl et eller andet sted og genere.

Besvaret
Jeg syntes remoten i nøglerne til min 2006 BMW 330 har en mildest talt luset rækkevidde, hvis man er mere end et par meter fra bilen reagerer den ikke på den. Er det "by design" eller er der mon noget andet der kan gøres? Der er sådan nogen med opladeligt batteri der lades når nøglen sidder i bilen, så der er ikke tale om at batteriet skal skiftes. Begge nøglerne til bilen er "lige dårlige".
Det kan väre at dit batt er defekt,det er jo det samme som en mobilbatt de holder jo heller ikke så länge :flov:
Besvaret

hej, er du sikker på at din key er med genopladlig batteri for der findes to forskellige nøgle version... her er hva jeg fandt på nettet.: Replacing the battery The remote control for convenient access contains a battery that will need to be replaced from time to time. 1. Take the integrated key out of the remote control, refer to page 28. 2. Remove the cover. 3. Insert the new battery with the plus side facing up. 4. Press the cover on to close. tjek linket, måske hjælper det lidt

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...