Party Skrevet August 21, 2008 Rapporter Skrevet August 21, 2008 Hej alle sammen. Jeg ved ikke hvor jeg skal skrive ang. dette. Men Jeg har en website hvor jeg ville tilbyde 10% rabat til alle øresundsborger. Hvem skal jeg skrive til og kunne jo være coolt om der også var andre med websites der ville tilbyde rabat. Mvh Kent
Carwash Besvaret August 21, 2008 Rapporter Besvaret August 21, 2008 Hej alle sammen. Jeg ved ikke hvor jeg skal skrive ang. dette. Men Jeg har en website hvor jeg ville tilbyde 10% rabat til alle øresundsborger. Hvem skal jeg skrive til og kunne jo være coolt om der også var andre med websites der ville tilbyde rabat. Mvh Kent hmm hva går din website ud på?? jeg har selv en rabat ordning for alle øresundsbrugere med 10-15% rabat...
Don A Besvaret August 21, 2008 Rapporter Besvaret August 21, 2008 Hej alle sammen. Jeg ved ikke hvor jeg skal skrive ang. dette. Men Jeg har en website hvor jeg ville tilbyde 10% rabat til alle øresundsborger. Hvem skal jeg skrive til og kunne jo være coolt om der også var andre med websites der ville tilbyde rabat. Mvh Kent ja hvad går det ud på det su vil sælge :) skriv til GIO
Gio Besvaret August 21, 2008 Rapporter Besvaret August 21, 2008 ja hvad går det ud på det su vil sælge :) skriv til GIO*ARRRRGH*...hvad nu!!? :D "køb, salg og udlejning" er stedet for slige sager. Læs Ze Rulez først (men kan se du allerede giver sunddebat-rabat...så det er jo som det skal være - medmindre du sælger satellit-telefoner :p)
Tomcat Besvaret August 24, 2008 Rapporter Besvaret August 24, 2008 Jeg formoder at han vil sælge websider? Det er lidt svært at gennemskue hvis han ikke vil ud med sproget :D Velkommen ombord "Party", husk dog at salgstaler hører til i sunddebats køb/sælg kategori. Og glem nu ikke at skrive hvad du vil sælge ;) \Tom
Party Besvaret August 25, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret August 25, 2008 Hej Takker for info. Jeg har skrevet med Gio og så snart Rabat modulet kører på den nye side så vil jeg komme ud med det under køb / salg så jeg skal nok skynde mig. Mvh Kent
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu