Kress & Betina Skrevet August 24, 2008 Rapporter Skrevet August 24, 2008 Jeg bor i en opgang hvor der er børn som går ud med skrald i skakten, men de lukker ikke lågen, og så stinker der helt vildt i opgangen, kan man ikke skrive noget lign. Stäng meg, jeg lugter som faen !! (<--- Det jeg godt vil ha hjælp til at oversætte korrekt) Eller er det ikke lige det man skal sætte på lågen ?? -Kress...
dannemare Besvaret August 24, 2008 Rapporter Besvaret August 24, 2008 Jeg bor i en opgang hvor der er børn som går ud med skrald i skakten, men de lukker ikke lågen, og så stinker der helt vildt i opgangen, kan man ikke skrive noget lign. Stäng meg, jeg lugter som faen !! (<--- Det jeg godt vil ha hjælp til at oversætte korrekt) Hej Kress Jeg tror, det skal være: Stäng mig/mej! Jag luktar som faen! "Mej" (og "dej") er vist så'n lidt "slang", tror jeg. Eller er det ikke lige det man skal sætte på lågen ?? Jeg ser ingen problemer i det. :D
Nils Besvaret August 24, 2008 Rapporter Besvaret August 24, 2008 Jeg ville ikke selv bruge et bandeord i sådan en tekst. Det virker lidt hårdt og uhøfligt, synes jeg altså. Mig hedder mig, som i stäng mig, jävla skitunge. :)
Gjol Besvaret August 24, 2008 Rapporter Besvaret August 24, 2008 "Var vänlig och stäng luckan efter er för allas trivsel!" Noget i den stil er nok lidt bedre at sätte op. Jeg må give Nils ret i at bandeord ikke er noget man bör bruge når man sätter sedler op...
Kress & Betina Besvaret September 9, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret September 9, 2008 Lugter som faen ?? Er det for hårdt ?? Nå okay, jeg bruger den "Var vänlig och stäng luckan efter er för allas trivsel" Tak for hjælpen :th2: -Kress... "Var vänlig och stäng luckan efter er för allas trivsel!" Noget i den stil er nok lidt bedre at sätte op. Jeg må give Nils ret i at bandeord ikke er noget man bör bruge når man sätter sedler op...
skallstorp Besvaret September 9, 2008 Rapporter Besvaret September 9, 2008 Så høflig og velopdragen Hvor er Gjol dog en høflig og velopdragen ung mand, dem er der ikke mange af idag. Dejligt "Var vänlig och stäng luckan efter er för allas trivsel!" Noget i den stil er nok lidt bedre at sätte op. Jeg må give Nils ret i at bandeord ikke er noget man bör bruge når man sätter sedler op...
Mohlin Besvaret September 10, 2008 Rapporter Besvaret September 10, 2008 Eller "stäng mig, jag stinker". "Fan" är ganska starkt i Sverige. Tror inte att det skulle uppskattas.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu