Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Havde min BMW til service hos Förenade bil. Den havde fået en mislyd når man indkobbler i første gear - Jeg bad værkstedet om at se på det. De fandt fejlen - Et defekt bakväkselläge (Tror jeg nok). Den flinke mand i serviceafdelinegn ville dog tale med hovedkontoret for BMW - Der er ikke længere garanti på bilen, men der fandtes en "goodwill-konto" som måske ville dække noget af omkostningen på reservedelen. Det synes jeg da var god service - Den flinke mand - Ringede så til mig et par dage senere og fortalte mig at BMW ville dække 50% af reservedelen, så min del af betalingen ville "kun" blive 9-10.000 kr. !! Og så skulle jeg i øvrigt selv dække de 6-7 arbejdstimer. Den tyggede jeg lidt på - Jeg synes sgu helt ærligt ikke det var OK - Jeg mener, bilen har kørt 45.000 og skal allerede repareres for så mange penge. Jeg skrev så til BMW importøren i Sverige - Og brokkede mig over at de kun dækkede 50% af reservedelen, og at jeg da til nød godt kunne betale arbejdslønnen - Meeeen sgu ikke en reservedel til 10.000. Samme dag fik jeg svar. Den udlægning af historien kunne importøren ikke genkende - De havde tilbudt at betale HELE reservedelsomkostningen ! Hva fanden - Havde de tænkt sig at stikke de 10.000 ned i kaffekassen eller hva ? Jeg synes sgu det er groft. Jeg skal i hvert fald ikke have lavet mere dér ! :thumbdown

Besvaret

Sådan noget svineri, jeg kan godt forstå dig. Har du overvejet at gå til en avis med den historie, jeg synes nemlig den er tilpas grov? Det kunnne måske lære dem ikke at gøre det igen.

Besvaret

Har tidl. arbejdet hos Daimler og det er desværre hverdag at nogle forhandlere gør det :( og de fleste folk tager bare til takke med de 50% de nu blev tilbudt. Men jeg tror ikke der er så meget nyt i det for pressen.

Besvaret

Har selv oplevet at de prøvede at tage røven på mig, havde fået et mundtligt tilbud, og da bilen var færdig og jeg skulle betale, slyngede hende bag disken en voldsom pris ud, selvom jeg kunne se prisen på arbejdskortet som stemte overens med den pris jeg havde fået til at starte med. Da jeg indvendte at den pris hun ville have hverken stemte overens med tilbuddet jeg havde fået eller med arbejdskortet (der vendte på hovedet), udbryder hun "Du er da meget observant!!!". Måske hun er vant til at tage røven på folk.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...