Don A Skrevet August 31, 2008 Rapporter Skrevet August 31, 2008 Nå jeg lægger ud med at ønske Mogens og Peter Autohouse Sweden tillykke med den dagen.. HIP HIP HURRA :laugh::D
Guest Mogens Besvaret August 31, 2008 Rapporter Besvaret August 31, 2008 Takker ! Nå jeg lægger ud med at ønske Mogens og Peter Autohouse Sweden tillykke med den dagen.. HIP HIP HURRA :laugh::D Ja tak skal du have for det ! Jeg er netop kommet hjem fra sommerferie. 5.800 km i min Porsche - Kanon :)
Peter H. Besvaret September 1, 2008 Rapporter Besvaret September 1, 2008 Mange tak :):) Min dag blev holdt på Ringen :) og så lige 900 km hjem ...
Don A Besvaret September 1, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret September 1, 2008 Det var så lidt.. hvem mon har i morgen tirsdag
Guest Mogens Besvaret September 1, 2008 Rapporter Besvaret September 1, 2008 Tilbaglykke til jer begge to. Af hjertet tak Som for Peters vedkommende blev fødselsdagen fejret bag rattet af en '01 Porsche 996 turbo - 1.000 km motorvej :)
Don A Besvaret September 2, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret September 2, 2008 der er ikke så meget den store over denne tråd endnu.. Men jeg forsætter med at ønske MIG selv tillykke med føsdagen :D
Dreier Besvaret September 2, 2008 Rapporter Besvaret September 2, 2008 I dag er det Don A´s fødselsdag Hurra Hurra Hurra du ønsker dig en gave ...... Vi vifter med flaget og siger pænt tillykke med en lille blomst herfra nabokommunen.
Buddha Besvaret September 2, 2008 Rapporter Besvaret September 2, 2008 Tillykke med det Martin.....Jeg kommer snart hjem...:D der er ikke så meget den store over denne tråd endnu.. Men jeg forsætter med at ønske MIG selv tillykke med føsdagen :D
Don A Besvaret September 2, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret September 2, 2008 Tillykke med det Martin.....Jeg kommer snart hjem...:D oki.. virket systemet der nede. og mange tak til alle :)
Gio Besvaret September 2, 2008 Rapporter Besvaret September 2, 2008 og mange tak til alle :)Er der fødselsdags-pils til mødet i morgen? :D
Don A Besvaret September 2, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret September 2, 2008 Er der fødselsdags-pils til mødet i morgen? :D ja da. hvilket møde ??
Gio Besvaret September 2, 2008 Rapporter Besvaret September 2, 2008 ja da. hvilket møde ?? http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=14342 ...dog ved jeg endnu ikke om jeg kan passe det ind med job-dagen - men jeg satser da på det.
Guest Mogens Besvaret September 2, 2008 Rapporter Besvaret September 2, 2008 der er ikke så meget den store over denne tråd endnu.. Men jeg forsætter med at ønske MIG selv tillykke med føsdagen :D Tillykke :th2: Gælder det så også en ny bil/BMW?
Don A Besvaret September 2, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret September 2, 2008 Tillykke :th2: Gælder det så også en ny bil/BMW? ikke endnu, det er fordi jeg også gerne vil købe hus så banke er lige ved at regne på hvad der er penge til.. såå nu må vi se :)
Don A Besvaret September 2, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret September 2, 2008 http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=14342 ...dog ved jeg endnu ikke om jeg kan passe det ind med job-dagen - men jeg satser da på det. det kan jeg desværre ikke da famillien kommer imorgen.. men man kan altid få en pils eller 30 hvis man kommer forbi svedala :)
Peter H. Besvaret September 2, 2008 Rapporter Besvaret September 2, 2008 der er ikke så meget den store over denne tråd endnu.. Men jeg forsætter med at ønske MIG selv tillykke med føsdagen :D Ja suoer tillykke med dagen :):) Håber du får nogle gode gaver,,
Don A Besvaret September 2, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret September 2, 2008 Ja suoer tillykke med dagen :):) Håber du får nogle gode gaver' date=',[/quote'] jo tak, ja det håber jeg også, har ikke fået nogen endnu:)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu