Peter H. Skrevet September 6, 2008 Rapporter Skrevet September 6, 2008 Hej Alle... Til info så skrifter jeg navn til... Peter Bilcentrum i Hörby... Mvh Peter
Buddha Besvaret September 6, 2008 Rapporter Besvaret September 6, 2008 Hvad sker der så med det gamle???? Eller lukker du helt ned for import???
Martin_M Besvaret September 6, 2008 Rapporter Besvaret September 6, 2008 Jeg læser det som om Peter skifter brugernavn herinde...
Peter H. Besvaret September 9, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret September 9, 2008 Hvad sker der så med det gamle???? Eller lukker du helt ned for import??? Vi lukker det ikke,men der er ikke nogen ide i at köre 2 firmaér på 100% Så vi lägger alt i Bilcentrum og spare en masse penge på forsikring osv.. Vi har også planer om at udvide Bilcentrum :)
GoldMan Besvaret September 9, 2008 Rapporter Besvaret September 9, 2008 Hej Peter Fedt koncept i har i jeres forretning men jeg synes at det er de samme biler som er til salg næsten hele tiden... Eller ser jeg forkert?
Buddha Besvaret September 9, 2008 Rapporter Besvaret September 9, 2008 Fuldt forståeligt..... Vi lukker det ikke,men der er ikke nogen ide i at köre 2 firmaér på 100% Så vi lägger alt i Bilcentrum og spare en masse penge på forsikring osv.. Vi har også planer om at udvide Bilcentrum :)
M4rco Besvaret September 9, 2008 Rapporter Besvaret September 9, 2008 Godt at vide.... Well, nu er det her jo en offentlig debat, og med det følger der jo både ris og ros af de sælgere, mæglere og andre man handler med. Siden det er en offentlig debat synes jeg godt at jeg kan tillade mig at komme med min advarsel mod Autohaus, til trods for at Peter færdes herinde og glædeligt rådgiver og hjælper. Jeg kan desværre ikke give Autohaus en anbefaling med på vejen ifm køb og salg af vores bil. Måden vi fik at vide at vores bil var solgt, var fra Vägverket, som sendte os en lap, og intet ord fra Autohaus. Vi måtte efterfølgende selv tage kontakt til Autohaus for at høre salgsprisen og aftale nærmere om afslutning af handlen. Efterfølgende ville han vende tilbage, men det gjorde han ikke, og vi måtte gentagne gange ringe og maile, ofte uden respons. Bilen blev solgt i slutningen af marts, men det er først for ganske kort tid siden at vi endelig fik så godt som afsluttet... Jeg synes bare ikke det er i orden at der går over 14 dage mellem en mail eller et svar på et spørgsmål ( specielt ikke når man kan se at personen er yderst aktiv herinde ), og jeg synes bestemt heller ikke at man forsøger at gøre alle glade ved, at man skal have af vide gennem Vägverket, at ens bil er solgt. det kræver kun et simpelt opkald eller en mail... Dét er ikke service i mine øjne, og det virker meget uprofessionelt... Hele processen har været et irritationsmoment uden lige, og til slut måtte jeg overlade alt vedrørende denne sag til min bedre halvdel, jeg jeg simpelthen var for arrig til at kunne skrive pænt til Autohaus. ( Tænk at skulle sende den samme mails til begge firmaets adresser samt en PM herindefra, før man får respons!) Jeg har hørt om folk der har været meget glade for Autohaus' service, men det kor kan jeg desværre ikke istemme mig, men kun glæde mig over at andre har haft positive oplevelser... Og sorry Peter, men når man færdes herinde må man kunne klare både ris og ros....
Peter H. Besvaret September 9, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret September 9, 2008 Godt at vide.... Nu er det en gammel sag og jeg har snakket med Madsen... Det skal også siges at jeg ikke holdte nogen penge tilbage, da bilen havde haft en stor skade som jeg havde lagt ud for,så den gik stort set i nul.. Når det så er sagt,så pröver vi jo at göre det bedre og det også sådan ud :) Jeg bytter også kun navn pga at vi vil fremhäve vores firma som vi nu har haft i 2 år,og jeg vil jo også gerne göre lidt reklame ..:)
Peter H. Besvaret September 9, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret September 9, 2008 Hej Peter Fedt koncept i har i jeres forretning men jeg synes at det er de samme biler som er til salg næsten hele tiden... Eller ser jeg forkert? Jeg har ikke opdatt Autohaus i et stykke tid,da det kun er herinde jeg viser vores hjemmeside.. Ps der er også en fejl på nettet for der er forskel på om man skriver www eller http så kommer der en meget gammel side op...:) Men du skal nok kigge på www.bilcentrumab.se der rör det sig noget mere.. ( Som heller ikke er helt i top )..:)
Buddha Besvaret September 9, 2008 Rapporter Besvaret September 9, 2008 Virker din webmand ikke Peter??? :D Jeg har ikke opdatt Autohaus i et stykke tid,da det kun er herinde jeg viser vores hjemmeside.. Ps der er også en fejl på nettet for der er forskel på om man skriver www eller http så kommer der en meget gammel side op...:) Men du skal nok kigge på www.bilcentrumab.se der rör det sig noget mere.. ( Som heller ikke er helt i top )..:)
claus Besvaret September 9, 2008 Rapporter Besvaret September 9, 2008 Jeg har ikke opdatt Autohaus i et stykke tid,da det kun er herinde jeg viser vores hjemmeside.. Ps der er også en fejl på nettet for der er forskel på om man skriver www eller http så kommer der en meget gammel side op...:) Men du skal nok kigge på www.bilcentrumab.se der rör det sig noget mere.. ( Som heller ikke er helt i top )..:) Hmm kunne være man skulle svinge ind og prøve den blå RS du har holdende næste gang jeg er i Hörby eller omegn
Peter H. Besvaret September 9, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret September 9, 2008 Hmm kunne være man skulle svinge ind og prøve den blå RS du har holdende næste gang jeg er i Hörby eller omegn Du skal väre velkommen :)
Leth Besvaret September 9, 2008 Rapporter Besvaret September 9, 2008 "Hi jack on" Er i så autoriserede Audiforhandlere med adgang til reservedelslagre verden over? Søger efter en sjælden ting til min Audi 100 CD 5E 1979 "Hi jack off"
Futz Besvaret September 11, 2008 Rapporter Besvaret September 11, 2008 Jeg har ikke opdatt Autohaus i et stykke tid' date=da det kun er herinde jeg viser vores hjemmeside.. Ps der er også en fejl på nettet for der er forskel på om man skriver www eller http så kommer der en meget gammel side op...:) Men du skal nok kigge på www.bilcentrumab.se der rör det sig noget mere.. ( Som heller ikke er helt i top )..:) Man bemærker så at priserne er forskellige om man er meddebatør eller kender den hemmelige nye side eller skyldes det måske kilometerforskellen (lang prøvetur der er en der har fået :D) Vores pris: http://www.auto-haus.se/bilar-i-lager/mb-sl-500.aspx Svenskerpris http://www.bilcentrumab.se/bilar-i-lager/mb-sl500.aspx :D
Buddha Besvaret September 11, 2008 Rapporter Besvaret September 11, 2008 Der er nok en årsag.....Som Peter skriver......:)
Recommended Posts