Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Hvis svenskerne kan finde ud af et samfund uden afgifter på bilerne så kan danskerne vel også.
Eftersom Svenskerne selv producerer biler, så tjener det inget formål, for dem, at brandbeskatte denne varegruppe. Hvis DK turde tage teten på det (stadig ikkeeksisterende) bilmarked som ikke kører på forsile brændstoffer, så ville de måske lempe på afgifterne (indenfor det område) og vi ville måske se en anden udvikling. Men sådan er der så meget.
Besvaret
Det kan danskerne jo også sagtens' date=' men husk på at svenskerne har deres skatter liggende andre steder end på bilerne - f.eks. arbejdsgiverafgifter og skat på gevinst af boligsalg :)[/quote'] Ja det er sku noget af virvar :) Desværre så ser folk jo kun fordelene og ikke ulemperne. Når jeg siger jeg bor i Sverige, så kommer spørgsmålet straks. Har du en fed bil? Glem faktum at jeg er studerende uden SU og bruger mine penge på tag over hovedet og transport :)
Besvaret
Man kan godt læse sig frem til at du er fra Lolland! :lol: Har du ikke set Amin Jensens show hvor han gør grin ad danskere... "Hvis vi skulle betale 99% i skat så vil vi stadig synes at det er helt OK." :rolleyes:
Jow og ligeledes fra samme show siger han: "Vi siger altid vores børn at de får dårlige tænder af at spise slik." *Viser et perfekt tandsæt* "Nej! Man bliver fed!" Han påpeger også at vi danskere har tendens til at brokke os ufatteligt meget selv om vi har det godt. :) Men filosofen Amin Jensens samfundskritiske værk 'Stort' til side, så må du da meget gerne fortælle mig, hvor jeg tager fejl? Vi stakkels lollikker er jo ik' så hurtige, her'man'. :rolleyes:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...