Juff Skrevet September 8, 2008 Rapporter Skrevet September 8, 2008 Godmorgen.... Er der nogen som kender/kan anbefale en læge på ovenstående kanter, som ikke en smider en ud når de ser ens grænsegængersygesikringsbevis Takker :th2:
Marraffay Besvaret September 8, 2008 Rapporter Besvaret September 8, 2008 Var hos lægerne på Brøndby Øster torv for en uge siden og der var ingen problemer. Men det var så også min egen læge igenem hele livet.
Juff Besvaret September 8, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret September 8, 2008 Ok.. tak for svar. Det er netop lykkedes mig at finde en læge via en kollega som gerne vil se mig og mit papkort... tråd lukket
Gio Besvaret September 8, 2008 Rapporter Besvaret September 8, 2008 Ok.. tak for svar. Det er netop lykkedes mig at finde en læge via en kollega som gerne vil se mig og mit papkort...Måske andre kunne drage nytte af dit fund?
Juff Besvaret September 8, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret September 8, 2008 Måske andre kunne drage nytte af dit fund? Kanske :) Skal dog lige sikre mig at alt nu også fungere når jeg står der i Albertslund....
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu