Lisbeth1712 Skrevet September 8, 2008 Rapporter Skrevet September 8, 2008 Hej. Jeg er lige flyttet herover, og har et alt for dyrt abonnement til at befinde mig i Sverige og have den meste kontakt - både sms og opkald - til Danmark. Er der nogen der kan anbefale en billig løsning mht. sms og taletid ?
Carwash Besvaret September 8, 2008 Rapporter Besvaret September 8, 2008 3. ( dansk abb. ) ja 3 dk abb. men når du er udlands dansker kan du ikke tegne 3 dk abb. så du skal have en familie/venner til at tegne det for dig. lidt eller for dårligt sys jeg. men sådan er 3
Juff Besvaret September 8, 2008 Rapporter Besvaret September 8, 2008 Det har de vidst lavet om for noget tid siden
Homer Besvaret September 8, 2008 Rapporter Besvaret September 8, 2008 ja 3 dk abb. men når du er udlands dansker kan du ikke tegne 3 dk abb. så du skal have en familie/venner til at tegne det for dig. lidt eller for dårligt sys jeg. men sådan er 3 Vrøvl - du kan bare ikke bestille online, men tag evt. i 3-butikken i Fields og medbring dit pas, så kan du blive kunde med det vuns!
Carwash Besvaret September 8, 2008 Rapporter Besvaret September 8, 2008 Vrøvl - du kan bare ikke bestille online' date=' men tag evt. i 3-butikken i Fields og medbring dit pas, så kan du blive kunde med det vuns![/quote'] hmm . du kan måske, jeg ku ikke og lige så snart jeg sagde udlands dansker så sagde de nej det skal en dansk adresse til abb. , jeg prøvede , fields, City2 og 3 på amagerbroggade.. så har du nogle kontakter som jeg ikke kender så send da navn og nummer som jeg vil meget gerne benytte.. for jeg har sku min 3 abb på min mor´s navn.
thygesen Besvaret September 8, 2008 Rapporter Besvaret September 8, 2008 Du må virkelig have været uheldig og snakket med nogle forkerte mennesker, for det er helt sikkert uden tvivl at du kan tage ind i fields og sige at du bor i Sverige men gerne vil være kunde.. Du skal bare have noget med, med din adresse og dit pas...
Juff Besvaret September 8, 2008 Rapporter Besvaret September 8, 2008 hmm . du kan måske' date=' jeg ku ikke og lige så snart jeg sagde udlands dansker så sagde de nej det skal en dansk adresse til abb. , jeg prøvede , fields, City2 og 3 på amagerbroggade.. så har du nogle kontakter som jeg ikke kender så send da navn og nummer som jeg vil meget gerne benytte.. for jeg har sku min 3 abb på min mor´s navn.[/quote'] Har også vores i min mors navn. Har dog snakket med kundservice igår, og det kan sagtens ændres til os når vi er danske statsborgere med dansk cpr. Papirerne er på vej.
Juff Besvaret September 8, 2008 Rapporter Besvaret September 8, 2008 Har også vores i min mors navn. Har dog snakket med kundservice igår' date=' og abb. kan sagtens ændres til os når vi er danske statsborgere med dansk cpr. Papirerne er på vej.[/quote'] Men nej, i gamle dage kunne man ikke... ups citer/rediger ;-)
BS Besvaret September 8, 2008 Rapporter Besvaret September 8, 2008 hmm . du kan måske' date=' jeg ku ikke og lige så snart jeg sagde udlands dansker så sagde de nej det skal en dansk adresse til abb. , jeg prøvede , fields, City2 og 3 på amagerbroggade.. så har du nogle kontakter som jeg ikke kender så send da navn og nummer som jeg vil meget gerne benytte.. for jeg har sku min 3 abb på min mor´s navn.[/quote'] Tag ud i Fields 3 butik og snak med Ali. Han er vistnok bestyrer derude men han har styr på sagerne og er supervenlig og service minded. Så går det som en mis :D
SanneJ Besvaret September 9, 2008 Rapporter Besvaret September 9, 2008 Okay, hvor mange gange skal vi igennem dette? Det er jo efterhånden over et år siden reglerne blev ändret:rolleyes:, hvis hvilken som helst ekspedient ikke kender til dette, så må man sgu få dem til at ringe til nogen som ved. Det burde ikke väre så svärt, og bestemt ikke nödvendigt lige at få fat i Ali. (Dette står desuden i 1000 tråde, burde väre svärt at misse, men okay...). Gio eller Sten kan I ikke bare lave et opslag på startsiden om at 3 er den eneste/bedste lösning på mobil herovre, så slipper folk at spörge;)
Juff Besvaret September 9, 2008 Rapporter Besvaret September 9, 2008 En stor 3 reklame banner på forsiden :D.... Kanske de vil betale for det..... 20 % går til vedligeholdelse af øresundsdebatten.... 30 % til foreningen øresundsborger 50 % til mig for ideen
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu