Kim Andersen Skrevet September 9, 2008 Rapporter Skrevet September 9, 2008 Søndag den 14. september kl.14.00 prøver vi igen med fodbold på Oxie idrætsplads Det er på græs når der er kamp er det på grus Det kan ses på www.oxieif.se i kalender til højre på hjemmesiden Hvem kommer skriv navn og hvor du kommer fra.
APGraph Besvaret September 9, 2008 Rapporter Besvaret September 9, 2008 Lydder godt hvis vi kan komme igang igen, jeg er ved at undersøge om jeg kan nå at være med. mvh A
credde Besvaret September 9, 2008 Rapporter Besvaret September 9, 2008 Kim, en god idé er nok at skrive om det er grus eller græs, der spilles på. (kan ikke selv komme)
Mette Besvaret September 14, 2008 Rapporter Besvaret September 14, 2008 kan det bekræftes at der er bold idag, da jeg ikke er helt vild med at spille alene! Thomas Vellinge
APGraph Besvaret September 14, 2008 Rapporter Besvaret September 14, 2008 jeg tror ikke der er den store tilmelding i dag. jeg gidder heller ik køre forgæves, så den står på F1 istedenfor for mig. Mvh A
Kim Andersen Besvaret September 14, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret September 14, 2008 Hej Det virker ikke som der er den store interesse :thumbdown:flov:
credde Besvaret October 14, 2008 Rapporter Besvaret October 14, 2008 Det virker ikke som der er den store interesse :thumbdown:flov: Findes der ikke en indendørs bane Kim? Det tror jeg pt. der godt kunne være lidt interesse for
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu