Homer Skrevet September 10, 2008 Rapporter Skrevet September 10, 2008 Jeg har kig på en MB CLS importeret fra USA, men ifølge MB kan der være problemer med navigationsanlægget/Command i Europa. Er der nogen der ved om regionskoden i Command kan "knækkes", eller om man skal bytte hele enheden ud?
APGraph Besvaret September 10, 2008 Rapporter Besvaret September 10, 2008 jeg kiggede også selv på den en gang, navien skulle ikke virke her i europa, så den skal skiftet, og det kan jo godt koste lidt, meget af instrumenteringen sakl også ændres, så kommer der også moms og afgifter så besparelsen er næsten ædt op inden du sætter dig ind i den. Mvh A
Homer Besvaret September 10, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret September 10, 2008 Bilen er allerede i Sverige, og det eneste "issue" er med navigationen/Command. Alt andet er der styr på, og prisen er stadig god :)
Peter H. Besvaret September 10, 2008 Rapporter Besvaret September 10, 2008 Bilen er allerede i Sverige' date=' og det eneste "issue" er med navigationen/Command. Alt andet er der styr på, og prisen er stadig god :)[/quote'] Er den blevet synet ??? For der kan väre meget ballade med det... And navién så fik jeg af vide fra MB at det var nyt på, der skal også väre problemer med radioen,lygter for og bag,seler og til sidst skal km/t väre störst i dit kombi...
Guest jxhab Besvaret September 10, 2008 Rapporter Besvaret September 10, 2008 Bilen er allerede i Sverige' date=' og det eneste "issue" er med navigationen/Command. Alt andet er der styr på, og prisen er stadig god :)[/quote'] Da jeg havde MB med command, der var den største forskel så vidt jeg husker at den europæiske understøtter MP3 og DVD afspilningen men at den amerikanske ikke gør.. Derudover så tror jeg godt du kan udskifte kortet med et fra europa - jeg tror ikke der er regionskode på - da du jo kan købe kort over hele verden til Mercedes .. men ring og check med Mercedes evt..
Guest Trinity Besvaret September 11, 2008 Rapporter Besvaret September 11, 2008 Peter har helt ret. Radioen kan kun finde visse frekvenser, navigationen virker ikke, effekten og præstationerne er dårligere grundet højere emissionskrav samt lavere benzin oktan i USA, Så har den formentlig plads til en lille nummerplade bag og grimme orange reflekser på siden etc. Desuden skal lygteindstillinger etc. bygges om til EU standard samt der skal betales told + moms, men det siger du jo der er styr på. Personligt er de eneste biler jeg havde rørt fra USA amerikanske biler (eks. Corvette, Mustang etc.) hvis jeg blev tvunget.
Homer Besvaret September 11, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret September 11, 2008 Tak for jeres svar... Det drejer sig om en CLS 500 som i USA hedder 550 og har højere effekt end en tilsvarende i Europa (400 HK mod 388HK) Bilen er synet, fortoldet og momset inden jeg rører ved den, og forhandleren påstår at han har styr på det, men med brugtvognsforhandlere skal man vist tage den slags udsagn med et gran salt... http://www.platinumcars.se/viewdetails.php?carid=575
Sali1987 Besvaret September 11, 2008 Rapporter Besvaret September 11, 2008 Simpelthen min yndlingsbil.... Mmm.... Køb den køb den køb den :D
Buddha Besvaret September 11, 2008 Rapporter Besvaret September 11, 2008 Nej.....En døgnflue....Lidt i stil med R klassen. Køb den IKKE...............:(
Homer Besvaret September 11, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret September 11, 2008 Nej.....En døgnflue....Lidt i stil med R klassen. Køb den IKKE...............:( Hvornår har jeg sidst lyttet til dine gode råd??
Buddha Besvaret September 11, 2008 Rapporter Besvaret September 11, 2008 Det gør du altid......Du vil bare ikke indrømme det.....:D Hvornår har jeg sidst lyttet til dine gode råd??
dan Besvaret September 11, 2008 Rapporter Besvaret September 11, 2008 Hallo, nu bliver jeg da lidt stødt. Er R-klasse en døgnflue? Det er jeg nu ikke helt enig. Det er noget af det skønneste mercedes har lavet, og dem der skriver om den at der ikke er plads til passagerer på 3 række, har vist ikke prøvet den. Jeg har lige købt den og jeg har ALDRIG haft så fed en bil endsige kørt i en. Og jeg har tænkt mig at have den i rigtig mange år....... Nej.....En døgnflue....Lidt i stil med R klassen. Køb den IKKE...............:(
sup3rior Besvaret September 11, 2008 Rapporter Besvaret September 11, 2008 Hallo, nu bliver jeg da lidt stødt. Er R-klasse en døgnflue? Det er jeg nu ikke helt enig. Det er noget af det skønneste mercedes har lavet, og dem der skriver om den at der ikke er plads til passagerer på 3 række, har vist ikke prøvet den. Jeg har lige købt den og jeg har ALDRIG haft så fed en bil endsige kørt i en. Og jeg har tænkt mig at have den i rigtig mange år....... Hvorfor har Mercedes så udtalt at den står overfor udfasning ;)
Buddha Besvaret September 11, 2008 Rapporter Besvaret September 11, 2008 Det er helt ok Dan...... Jeg er glad for at høre at du er glad for den. Vi snakkes lige ved når du skal sælge den.......:) Hallo, nu bliver jeg da lidt stødt. Er R-klasse en døgnflue? Det er jeg nu ikke helt enig. Det er noget af det skønneste mercedes har lavet, og dem der skriver om den at der ikke er plads til passagerer på 3 række, har vist ikke prøvet den. Jeg har lige købt den og jeg har ALDRIG haft så fed en bil endsige kørt i en. Og jeg har tænkt mig at have den i rigtig mange år.......
PJKB Besvaret September 11, 2008 Rapporter Besvaret September 11, 2008 Hallo, nu bliver jeg da lidt stødt. Er R-klasse en døgnflue? Det er jeg nu ikke helt enig. Det er noget af det skønneste mercedes har lavet, og dem der skriver om den at der ikke er plads til passagerer på 3 række, har vist ikke prøvet den. Jeg har lige købt den og jeg har ALDRIG haft så fed en bil endsige kørt i en. Og jeg har tænkt mig at have den i rigtig mange år....... R-klassen er en fin bil, men salgsmæssigt har den ikke levet op til forventningerne. CLS er på INGEN måde en døgnflue, tværtimod......Tjek lige kommende A7, Porsche Panamera, hvorfor tror du de lancerer dem??
Buddha Besvaret September 11, 2008 Rapporter Besvaret September 11, 2008 Fordi de er godt dumme.....:D
Guest Mogens Besvaret September 11, 2008 Rapporter Besvaret September 11, 2008 Jeg har kig på en MB CLS 550... Kig lidt på denne istedet: http://home.mobile.de/home/showDetails.html?id=74908841&__lp=2&scopeId=AV&sortOption.sortBy=makeModelDescriptionSortField&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&siteId=GERMANY&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&customerIdsAsString=460201〈=de&pageNumber=1&partnerHead=true&showZip=false&showModels=false&hideVehicleType=false
Homer Besvaret September 12, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret September 12, 2008 Kig lidt på denne istedet: http://home.mobile.de/home/showDetails.html?id=74908841&__lp=2&scopeId=AV&sortOption.sortBy=makeModelDescriptionSortField&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&siteId=GERMANY&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&customerIdsAsString=460201〈=de&pageNumber=1&partnerHead=true&showZip=false&showModels=false&hideVehicleType=false Så skal jeg vist en tur i solarium...
dabp Besvaret September 12, 2008 Rapporter Besvaret September 12, 2008 Så skal jeg vist en tur i solarium... Hehe :th2: Kunne heller ikke selv finde på at køre bmw... Måske lige med undtagen af Z'erne der ikke er voldsomt repræsenteret hos de lidt mere mørklødede mennesker...
Homer Besvaret September 12, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret September 12, 2008 Hehe :th2: Kunne heller ikke selv finde på at køre bmw... Måske lige med undtagen af Z'erne der ikke er voldsomt repræsenteret hos de lidt mere mørklødede mennesker... hovhov - kører jo BMW i dag...
dabp Besvaret September 12, 2008 Rapporter Besvaret September 12, 2008 hovhov - kører jo BMW i dag... Beklager min generelle udmelding... Men ja, I call'em like I see them :D Jeg kan ikke gøre for det, har været mørkeræd siden fødslen....
Guest Mogens Besvaret September 12, 2008 Rapporter Besvaret September 12, 2008 Beklager min generelle udmelding... Indrømmelse: Tidligere havde jeg intet til overs for en BMW, men min fejlagtige holdning ændrede sig radikalt den dag, jeg dristede mig til at købe een. Kæft de kan producere biler i München - når nu det ikke kan være en Porsche ;)
dabp Besvaret September 12, 2008 Rapporter Besvaret September 12, 2008 Indrømmelse: Tidligere havde jeg intet til overs for en BMW, men min fejlagtige holdning ændrede sig radikalt den dag, jeg dristede mig til at købe een. Kæft de kan producere biler i München - når nu det ikke kan være en Porsche ;) Nu er det ikke hverken kvalitet, køreglæde eller lækkert design jeg anfægter - for der er jeg ganske enig med mange, de er sgu dejlige vogne... Men desværre har deres suverænitet tiltrukket sig opmærksomhed fra de mindre "heldige" befolkningsdele og dermed udløser en bmw bl.a. også en useriøs høj forsikringspræmie hvis man som i mit tilfælde, kun er 23.
dkrath Besvaret September 14, 2008 Rapporter Besvaret September 14, 2008 Nu er det ikke hverken kvalitet, køreglæde eller lækkert design jeg anfægter - for der er jeg ganske enig med mange, de er sgu dejlige vogne... Men desværre har deres suverænitet tiltrukket sig opmærksomhed fra de mindre "heldige" befolkningsdele og dermed udløser en bmw bl.a. også en useriøs høj forsikringspræmie hvis man som i mit tilfælde, kun er 23. L O L
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu