Jabbekot Skrevet September 10, 2008 Rapporter Skrevet September 10, 2008 ..nu er jeg i tvivl om jeg selv skal afmelde min eon-aftale eller om Kundkraft sørger for det?
SanneJ Besvaret September 11, 2008 Rapporter Besvaret September 11, 2008 ..nu er jeg i tvivl om jeg selv skal afmelde min eon-aftale eller om Kundkraft sørger for det?Du kunne jo pröve at ringe til dem og höre?;)
Nils Besvaret September 11, 2008 Rapporter Besvaret September 11, 2008 Det afhænger af, om du har en tidsbunden aftale med din nuværende leverandør. Hvis du ikke har bundet dig til en aftale, der løber en bestemt periode, sørger Kundkraft for, at du skifter til den nye leverandør, uden at du skal gøre noget. Hvis du har en tidsbunden aftale, skal du selv opsige den.
Jabbekot Besvaret September 11, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret September 11, 2008 Jeg har i hvert fald ikke skrevet under på noget.. Regningerne kom bare pr. automatik fra EON da vi var flyttet ind ;o) Men ja, Sanne, jeg kan da prøve at give dem et kald..
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu