Rene Larsen Skrevet September 18, 2008 Rapporter Skrevet September 18, 2008 Mine tidligere vinterdæk har været nogle Michelin Pilot Alpine PA2, men de er kommet i en ny version - eller rettere to nye versioner (Michelin Pilot Alpin PA3 og det nye Michelin Primacy Alpin) Men hvilke af dem bør jeg satse på når jeg skal ud og købe nye vinterdæk i år?? De skal side på en Audi A6'er og størrelsen er 225/50 R17 98V Jeg har også kigget på nogle Dunlop SP Winter Sport 3D, men mangler lige nogle af jeres erfaringer - specielt i min dæk størrelse.
Martin_M Besvaret September 18, 2008 Rapporter Besvaret September 18, 2008 Kan ikk hjælpe dig med valget, men husk at kigge med her... http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=14044
Rene Larsen Besvaret September 18, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret September 18, 2008 Som priserne ser ud lige pt. er det for dyrt at købe dækkene i SE - de er billigere i DK. Jeg plejer at handle hos Super Dæk i Brøndby - og de plejer et være de billigste - også blandt andre Super Dæk'er.
Martin_M Besvaret September 19, 2008 Rapporter Besvaret September 19, 2008 også hvis du køber via http://www.nordendack.se?
Rene Larsen Besvaret September 19, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret September 19, 2008 Umiddelbart ser disse priser ud til at være dyere end dem på daekonline - der skal jo også lægges montering oveni. Nu må jeg se hvor jeg køber henne - priserne på daekonline bevæger sig jo hele tiden - også af og til til den rigtige side.
Rene Larsen Besvaret September 29, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret September 29, 2008 Så er mine nye vinterdæk fundet. Det blev 4 stk. Michelin Pilot Alpin PA3 225/50 R17 98V, som jeg skal give DKK 7.000 for, inkl. montering og hvad der ellers måtte tilkomme af miljø afgifter. Det blev ikke hos Super Dæk i Brøndby, men hos Euromaster i Roskilde at jeg denne gang fandt det bedste 'tilbud'.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu