Fam.Hansen Skrevet September 20, 2008 Rapporter Skrevet September 20, 2008 Hej Så er det snart lykkedes mig at få mit bredbands op at køre dog med det lille minus at tv køre i sort/hvid farver....men tænker at support må hjælpe mig imorgen....+ Telia manden som oprettede mig lovede at jeg kunne tilslutte ekstra kanaler som en ekstra pakke med Dk kanalerne.. men niks var bare et salgs triks!!!!!!!!!!! Men så kommer spørgsmålet.. fandt jo så lige ud af her til aften da jeg talte med dem vedr. tv som ikk ville starte med at downloade... At man kun kan have 1 tv tilsluttet pr husstand.. HMMMMMM og hvor var det så lige det gik galt.. øhhh har 2 andre fjernsyn jeg gerne vil have tilsluttet.. Nogle ideer? Og hvis ikk kan nogle andre udbydere klare det evt. via parabol eller andet???? Hilsen Lise Hansen:rolleye:
Buddha Besvaret September 21, 2008 Rapporter Besvaret September 21, 2008 Så skak du sørme ha 2 bokse mere til de andre tv...;) Lige præcis derfor valgte vi Telia Digital tv fra.... Vi købte en samlet pakke i foreningen og vores eget udstyr, således vi bare kan koble til i stikkene i væggene. Det kostede så lige 250.000 at inst. men er alle pengene værd...
jpc Besvaret September 21, 2008 Rapporter Besvaret September 21, 2008 Det kostede så lige 250.000 at inst. men er alle pengene værd... 250.000 , er det ikke en skrivefejl? Eller wha?
larscph Besvaret September 21, 2008 Rapporter Besvaret September 21, 2008 250k - det var jo til en hel forening. Men de fleste udbydere har en løsning til flere tv... http://www.boxer.se/?page=201 http://www.canaldigital.se/Utbud/Tillaggstjanster/Produkter/MultiAbonnemang/ osv hos Telia er det kun hvis du har det via fiber-lan at du kan bestille tvillingabonnement. Hvis du vil have danske kanaler så er det billigste at prøve med en almindelig antenne om du kan fange en dansk sender - så kan du modtage dem ganske gratis. Alternativet er at købe et dansk sat-abonnement hos f.ex. Canal Digital. Det er lidt en "gråzone" løsning som kræver at du kender nogen i Danmark der vil lægge adresse til abonnementet da Canal Digital ikke må sælge danske abonnementer til udenlandske kunder.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu